d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sne? > What? :o
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 31 2012 01:05am
Det sner i fredericia? :huh:



Lidt utydeligt at se på billedet i know xD
Men det sner!! Wtf?!?
Member
Posts: 83,162
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Mar 31 2012 01:17am
Mærkeligt. Der skulle også komme sne på Bornholm på tirsdag :rofl:

Men håber sgu ikke det er meget sne der kommer <_<
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 31 2012 01:24am
Quote (Sirax @ Mar 31 2012 09:17am)
Mærkeligt. Der skulle også komme sne på Bornholm på tirsdag :rofl:

Men håber sgu ikke det er meget sne der kommer <_<


Næh, nu det sgu allerede stoppet her igen :D
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Mar 31 2012 02:06am
Så tag til halbal i erritsø
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 31 2012 05:03am
Quote (Hore_to_the_t @ Mar 31 2012 08:06am)
Så tag til halbal i erritsø


Halbal, rofl :lol:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Mar 31 2012 08:37pm
Alt for vildt godt vejr her.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 31 2012 09:13pm
Quote (ZwiX @ 1 Apr 2012 03:37)
Alt for vildt godt vejr her.


Det er nat her.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Mar 31 2012 09:54pm
Quote (Grandebedte @ 1 Apr 2012 04:13)
Det er nat her.


tiden er underlig nu ?
Det ende ur er det ene og det andet er noget andet og herinde det tredje wtf. FML
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll