d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Mobil > Har Brug For Noget Hjælp
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 30 2012 12:15am
Okay, i de sidste 2 måneder har alle mine mobiler behandlet mig som lort.. Nu har jeg så fundet en "Huawei HBU83S" i rodekassen (helt ny)

Men, jeg tror desværre den er simlåst med typen NCK-kode. Så jeg ville lige høre herinde om der er nogen, der har erfaring med dette? Har lavet lidt google-search på det, og der kommer mange ting frem, men ved ikke helt hvad jeg skal vælge/ om jeg kan stole på det.

Hilsen Marcus ;)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 30 2012 03:08am
hvis den er simlåst kan du tage ind på nørrebro hvis du ikke bor for langt væk og få den låst op
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 30 2012 04:52am
Quote (IAcid @ 30 Mar 2012 11:08)
hvis den er simlåst kan du tage ind på nørrebro hvis du ikke bor for langt væk og få den låst op


okay, men har også fået låst en op oppe hos telia.. så prøver lige der først.. og hvorfor er du aldrig på skype mere dude?!
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 31 2012 06:33am
op
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Apr 13 2012 08:40am
hmm,, opper den lige, hvis nogen lige vidste hvordan og hvorledes man lige håndterer sådan en mobil :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Apr 13 2012 08:40am
Du kan få låst den op i gellerup parken
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll