Okay, i de sidste 2 måneder har alle mine mobiler behandlet mig som lort.. Nu har jeg så fundet en "Huawei HBU83S" i rodekassen (helt ny)
Men, jeg tror desværre den er simlåst med typen NCK-kode. Så jeg ville lige høre herinde om der er nogen, der har erfaring med dette? Har lavet lidt google-search på det, og der kommer mange ting frem, men ved ikke helt hvad jeg skal vælge/ om jeg kan stole på det.
Hilsen Marcus
