d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D2jsp Dansk Lan > Local Area Network... Med Net :b
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 29 2012 02:38pm
Heeeey !

nu er vi jo mange her inden på den danske side som er forholdsvis aktive og mange af os gamer jo en del.
Jeg ved ikk om der er blevet afholdt noget før, men jeg tænkte bare det kunne være sjovt hvis man holdte noget Lan af en art?

Lan eller netcafe whatever, bare et eller andet hygge? :D

ved ikk om det virker som en latterlig ide, men det slog mig bare.
Jeg skal personligt holde mit næste lan d. 14 maj og frem... efter som D3 udkommer, og så skal der bare games ! :D

hva synes i?
Member
Posts: 83,176
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Mar 29 2012 03:12pm
Jeg ved at TheAngel har haft noget kørende men tror ikke det blev til noget. Du burde høre med ham :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 30 2012 12:29am
Jeg er tændt på sc2, Diablo, og dota + look alikes
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 30 2012 12:40am
Quote (Sirax @ Mar 29 2012 11:12pm)
Jeg ved at TheAngel har haft noget kørende men tror ikke det blev til noget. Du burde høre med ham :D


Der opstod nogle problemer ja ^^
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 30 2012 12:51am
Mw3 på ps3 og jeg er frisk!
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 30 2012 01:19am
det bliver vel i kbh? I må have det sjovt :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 30 2012 04:19am
Quote (peanutboobs @ Mar 30 2012 07:29am)
Jeg er tændt på sc2, Diablo, og dota + look alikes


hehe præcis ! :D

Quote (TheAngel @ Mar 30 2012 07:40am)
Der opstod nogle problemer ja ^^


:( ahh okok


- men jeg tænkte det skulle være på sjælland.. men lige om det bliver i kbh ved jeg ikk.
Jeg bor selv i næstved og ville godt have mulighed for at holde det..
har en "ok" stor lejlighed midt i næstved's by lige nede foran alle pizzariaerne & bar / diskotekerne...
81" m2 - og internettet er 20/4
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 30 2012 08:11am
Nogle gutter og jeg sætter os og laver noget lan halløj til ladder reset.
Feel free to join in ;)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 30 2012 08:30am
Jeg er frisk og Næstved er helt fint med mig :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 30 2012 09:54am
Quote (eLmasten @ Mar 30 2012 12:19pm)
hehe præcis ! :D



:( ahh okok


- men jeg tænkte det skulle være på sjælland.. men lige om det bliver i kbh ved jeg ikk.
Jeg bor selv i næstved og ville godt have mulighed for at holde det..
har en "ok" stor lejlighed midt i næstved's by lige nede foran alle pizzariaerne & bar / diskotekerne...
81" m2  - og internettet er 20/4


Du skal tage højde for for mange du kan have på en 20/4 forbindelse så :) For hver bruger, skal alligevel have en ok hastighed - og 20 mbit er ikke meget ^^
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll