Quote (peanutboobs @ Mar 30 2012 07:29am)
Jeg er tændt på sc2, Diablo, og dota + look alikes
hehe præcis !

Quote (TheAngel @ Mar 30 2012 07:40am)
Der opstod nogle problemer ja ^^

ahh okok
- men jeg tænkte det skulle være på sjælland.. men lige om det bliver i kbh ved jeg ikk.
Jeg bor selv i næstved og ville godt have mulighed for at holde det..
har en "ok" stor lejlighed midt i næstved's by lige nede foran alle pizzariaerne & bar / diskotekerne...
81" m2 - og internettet er 20/4