Quote (chu25 @ Mar 28 2012 04:28pm)
hvordan kan du have så mange posts?

og jeg synes jeg spammer meget.
edit: tillykke med årsdagen

Det handler bare om at lave en ny post hvert 5-6 minut, i f.eks Joke-tråden, i stedet for at edit den gamle post

@topic; :/