☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Myg
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 471
Replies: 15
Track Topic
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#1
Mar 27 2012 07:38pm
Mange myg.
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#2
Mar 27 2012 08:49pm
Lyder trælst ^^
AMV
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold
:
1.06
#3
Mar 28 2012 12:05am
de er fucking over alt ! >< nakkede 20 igår da jeg spiste
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#4
Mar 28 2012 02:01am
Quote (The_Sigan @ 28 Mar 2012 07:05)
de er fucking over alt ! >< nakkede 20 igår da jeg spiste
Så er aftensmaden serveret eller hvad
AMV
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold
:
1.06
#5
Mar 28 2012 02:38am
Quote (peanutboobs @ Mar 28 2012 10:01am)
Så er aftensmaden serveret eller hvad
de fuckede min 400g burger op !
små svin ><
kunne ikke spise af den der sad hele tiden en myg på min arm når jeg skulle til og spise noget af den xD
This post was edited by The_Sigan on Mar 28 2012 02:39am
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#6
Mar 28 2012 03:21am
Omsværmet Og Højt Elsked
Har ikke set en eneste myg i år for min skyld må i godt beholde dem alle sammen
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#7
Mar 28 2012 05:55am
Quote (Grandebedte @ 28 Mar 2012 03:38)
Mange myg.
Jeg har ikke set en eneste myg i år!
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#8
Mar 28 2012 06:07am
Quote (The_Sigan @ 28 Mar 2012 09:38)
de fuckede min 400g burger op !
små svin ><
kunne ikke spise af den der sad hele tiden en myg på min arm når jeg skulle til og spise noget af den xD
Du forstod ikke joken i det jeg sagde
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#9
Mar 28 2012 06:18am
Quote (EnTeK @ 28 Mar 2012 10:21)
Omsværmet Og Højt Elsked
Har ikke set en eneste myg i år for min skyld må i godt beholde dem alle sammen
Quote (Goehns @ 28 Mar 2012 12:55)
Jeg har ikke set en eneste myg i år!
Jeg er alt for myggelækker.
chu25
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold
:
4,200.00
#10
Mar 28 2012 07:12am
Quote (Grandebedte @ 28 Mar 2012 13:18)
Jeg er alt for myggelækker.
skynd dig at blive ældre/bliv mand.
myg går kun efter kvinder og børn.
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact