d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Loc > Album
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 27 2012 02:35pm
Hey! Jeg ville lige give noget hurtig information!

L.O.C Har frigivet hans album, så man kan downloade det helt gratis! Link: http://locdownload.tdc.dk/

Håber det var noget i kunne bruge! :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 27 2012 02:42pm
Quote (Goehns @ 27 Mar 2012 21:35)
Hey! Jeg ville lige give noget hurtig information!

L.O.C Har frigivet hans album, så man kan downloade det helt gratis! Link: http://locdownload.tdc.dk/

Håber det var noget i kunne bruge! :)


Sit album. Han har frigivet sit album.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 27 2012 03:02pm
Quote (Grandebedte @ 27 Mar 2012 22:42)
Sit album. Han har frigivet sit album.


nej nej grande. det er helt forkert du. Liam har udgivet ham den anden fyrs album.
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 27 2012 03:06pm
Quote (Grandebedte @ 27 Mar 2012 22:42)
Sit album. Han har frigivet sit album.


lol.. :blink:
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 27 2012 03:50pm
Quote (Grandebedte @ Mar 27 2012 10:42pm)
Sit album. Han har frigivet sit album.


zomg grammer nasi u think ne1 care???
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 28 2012 01:19am
Quote (Molle_fkk @ 27 Mar 2012 23:50)
zomg grammer nasi u think ne1 care???


i care.
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 28 2012 02:41am
Det er ved at være noget tid siden, eller et par uger, mener jeg. Men der er sikkert stadig nogen der ikke viste det, så finno finno :-D
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 28 2012 05:53am
Quote (Headshot @ 28 Mar 2012 10:41)
Det er ved at være noget tid siden, eller et par uger, mener jeg. Men der er sikkert stadig nogen der ikke viste det, så finno finno :-D


:)

Quote (LOLouis @ 28 Mar 2012 09:19)
i care.


Hvad rager det os andre at du er ligeglad? Hvis du ikke har noget relevant at kommentere, så bare lad vær!
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 28 2012 05:54am
Quote (Goehns @ 28 Mar 2012 13:53)
:)



Hvad rager det os andre at du er ligeglad? Hvis du ikke har noget relevant at kommentere, så bare lad vær!


jeg skrev jo sådan set at jeg ikke var ligeglad..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 28 2012 06:18am
Quote (LOLouis @ 28 Mar 2012 12:54)
jeg skrev jo sådan set at jeg ikke var ligeglad..


Når man er ligeglad, er man aldrig glad!
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll