d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Husk Det Nu! > Sommertid
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Mar 24 2012 05:11pm
Vi skifter til sommertid i nat kl 02:00, uret stilles en time frem (03:00)
;)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 24 2012 05:22pm
Det er sol Det er sommer Det er søndag Når vi står op ^_^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Mar 25 2012 02:16am
Haha, er blevet husket på det hele ugen, da jeg tager til Østrig idag og skulle helst ikke komme forsent ^^
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 25 2012 03:01am
Quote (berens @ Mar 25 2012 09:16am)
Haha, er blevet husket på det hele ugen, da jeg tager til Østrig idag og skulle helst ikke komme forsent ^^


god tur :P
Member
Posts: 7,224
Joined: Apr 6 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 25 2012 10:05am
Havde jeg glemt alt om, så forstår jeg bedre hvorfor det stadig er lyst :p
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 25 2012 10:07am
Quote (sirius89 @ Mar 25 2012 05:05pm)
Havde jeg glemt alt om, så forstår jeg bedre hvorfor det stadig er lyst :p


Ja det er ren optur :P
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Mar 25 2012 04:23pm
Quote (Organized @ Mar 25 2012 12:11am)
Vi skifter til sommertid i nat kl 02:00, uret stilles en time frem (03:00)
;)


Dude IS organized :O

Quote (berens @ Mar 25 2012 09:16am)
Haha, er blevet husket på det hele ugen, da jeg tager til Østrig idag og skulle helst ikke komme forsent ^^


Hvad med folk der havde flybillet til søndag kl. 02:30? :D
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Mar 25 2012 05:20pm
[QUOTE=Tigerss,Mar 25 2012 11:23pm]Dude IS organized :O

You got it right!

Nå kom så folkens hvor mange glemte det :D?

This post was edited by Organized on Mar 25 2012 05:23pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 26 2012 12:13am
Quote (Organized @ Mar 26 2012 01:20am)


You got it right!

Nå kom så folkens hvor mange glemte det :D?


Jeg havde ikke skænket det en tanke, men alle mine apparater satte sørme sig selv :p
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Mar 26 2012 06:45am
Quote (TheAngel @ Mar 26 2012 07:13am)
Jeg havde ikke skænket det en tanke, men alle mine apparater satte sørme sig selv :p


Gjorde mine også, men kan huske da jeg lige havde fået min iphone, der gjorde den det ikke = forsent på arbejde -.-
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll