d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Danmarks Bedste Interviewer: Basim
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 23 2012 03:34pm
:bonk:

haha sikke nogen gode spørgsmål og afrundinger ! :D
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 23 2012 04:13pm
Hehe en masse fails :D
sjovt at tænkte på jeg har gået i samme klasse som ham og så blev han så kendt pga x-factor^^
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 23 2012 04:47pm
det var skuda okay for en første gang :D
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Mar 23 2012 04:53pm
har aldrig set x-fakter e.l., kun denne finale (blev tvunget på det groveste af damen)

han er da sød nok.

han har fået lave spørgsmålene og har ikke så maget erfaring med sådanne ting.

godt gået af første gang at være.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 24 2012 03:37am
Seriøst en retard !
Kunne slet ikke klare at høre på det til sidst !
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 24 2012 03:49am
er det noget x factor fis? :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 24 2012 07:25am
Quote (Kaner @ Mar 24 2012 10:37am)
Seriøst en retard !
Kunne slet ikke klare at høre på det til sidst !


haha yeah :D

Quote (Xelia @ Mar 23 2012 11:13pm)
Hehe en masse fails :D
sjovt at tænkte på jeg har gået i samme klasse som ham og så blev han så kendt pga x-factor^^


lol nice, jeg har gået på skole med micheal maze :D
og min bedsteven gik i børnehave med caroline wozniacki :D
Retired Moderator
Posts: 13,444
Joined: Jan 23 2009
Gold: 13.25
Trader: Trusted
Mar 24 2012 02:21pm
Forstår på ingen måde at han var medvært????

Han var jo piv elendig at høre på - ja, jeg sad faktisk og krummede tæer et par gange..
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Mar 24 2012 04:39pm
who?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll