☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Det Er Den Tid På året
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 245
Replies: 5
Track Topic
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#1
Mar 23 2012 05:27am
De første piger der går i sommertøj
og flere dage i træk
et sikkert tegn på at det er forår
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#2
Mar 23 2012 05:55am
Quote (EnTeK @ 23 Mar 2012 12:27)
De første piger der går i sommertøj ^_^ og flere dage i træk ^_^ et sikkert tegn på at det er forår
Ja for satan!!
En Boner er blevet en kronisk lidelse ligepludselig, det er da umuligt at holde ud. sådan nogen første års gymnasie tøser klæder sig godt nok vovende ._.
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#3
Mar 23 2012 07:32am
Quote (peanutboobs @ Mar 23 2012 12:55pm)
Ja for satan!!
En Boner er blevet en kronisk lidelse ligepludselig, det er da umuligt at holde ud. sådan nogen første års gymnasie tøser klæder sig godt nok vovende ._.
nyd synet, det er nektar for sjælen
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#4
Mar 23 2012 07:50am
Quote (EnTeK @ 23 Mar 2012 15:32)
nyd synet, det er nektar for sjælen
True story bro. lol
egos
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold
:
566.50
#5
Mar 23 2012 08:02am
Quote (EnTeK @ 23 Mar 2012 12:27)
De første piger der går i sommertøj ^_^ og flere dage i træk ^_^ et sikkert tegn på at det er forår
Det er en af gude tingene når det bliver varmt!
foxxen
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold
:
0.00
#6
Mar 23 2012 08:45am
Netop af den grund bliver vi mandkøn tit deprimeret i vinterperioden.
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact