d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Er Den Tid På året
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 23 2012 05:27am
De første piger der går i sommertøj ^_^ og flere dage i træk ^_^ et sikkert tegn på at det er forår ^_^
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 23 2012 05:55am
Quote (EnTeK @ 23 Mar 2012 12:27)
De første piger der går i sommertøj  ^_^  og flere dage i træk ^_^  et sikkert tegn på at det er forår ^_^


Ja for satan!!

En Boner er blevet en kronisk lidelse ligepludselig, det er da umuligt at holde ud. sådan nogen første års gymnasie tøser klæder sig godt nok vovende ._.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 23 2012 07:32am
Quote (peanutboobs @ Mar 23 2012 12:55pm)
Ja for satan!!

En Boner er blevet en kronisk lidelse ligepludselig, det er da umuligt at holde ud. sådan nogen første års gymnasie tøser klæder sig godt nok vovende ._.


nyd synet, det er nektar for sjælen ^_^
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 23 2012 07:50am
Quote (EnTeK @ 23 Mar 2012 15:32)
nyd synet, det er nektar for sjælen  ^_^


True story bro. lol :P
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 23 2012 08:02am
Quote (EnTeK @ 23 Mar 2012 12:27)
De første piger der går i sommertøj  ^_^  og flere dage i træk ^_^  et sikkert tegn på at det er forår ^_^


Det er en af gude tingene når det bliver varmt!
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold: 0.00
Mar 23 2012 08:45am
Netop af den grund bliver vi mandkøn tit deprimeret i vinterperioden. ^_^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll