Quote (SHanelcia @ 22 Mar 2012 21:47)
Jeg har været en idiot og troede der kun fandtes EN zone "3" der kommer en kontrollør over til mig da jeg var på vej mod fields og fortæller mig at jeg mangler zone 3, jeg viser hende mit buskort hvor jeg selv troede jeg havde zone 1-2-3-4 de sidste 2 år, så fortæller hun mig at det jeg har er zone "31" eller "3 i første eller et eller andet pis", jeg var heldig jeg ikke fik nogen bøde, jeg ville bare høre om der er ande idioter som mig her inde? jeg var 100% sikker på jeg kunne køre i zone 3 med mit buskort... har jeg gjordt en masse gange før,, (sidste 2 år wow...) og er aldrig blevet fortalt noget? ~~
du har været heldig kontrollører plejer at være fuldstændige lige glade med ens historier