d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søgen En Der Spiller Keyboard/klaver > ^^
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,418
Joined: Dec 10 2007
Gold: 1,488.01
Mar 21 2012 04:58pm
Skriv gerne en PM....
Member
Posts: 20,418
Joined: Dec 10 2007
Gold: 1,488.01
Mar 25 2012 03:47am
Wow den title er failed lidt
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 25 2012 03:49am
Quote (KillRoi @ 25 Mar 2012 10:47)
Wow den title er failed lidt


lidt :D
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Mar 25 2012 04:06am
Hvad skal du bruge vedkommende til? :)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Mar 25 2012 05:18pm
Jeg havde et keybord med blå røde gule og gørnne knapper da jeg var 4 - kan du bruge mig ?
Member
Posts: 4,265
Joined: Jan 1 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 26 2012 05:45am
habla el tu rd03?
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 26 2012 03:40pm
Kender en som spiller rigtig meget keyboard.
Han bruger det til at lave beats osv ved ikke.
Om det er noget du kan bruge til noget men
bare skriv hvis det er. :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll