d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Leder Efter Dansk Guild > Ja
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 314
Joined: Dec 8 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 21 2012 03:48pm
Helst en Diablo 2 guild!

Er en anstændig spiller (:
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 21 2012 04:05pm
Hey, vi er en ny Dansk Guild, vi spiller dog ikke Diablo 2.
Lige pt. står den på MapleStory og senere hen bliver det nok en hel del Diablo 3.
Men hvis du er interesseret at vide mere om guilden er du velkommen til at pm mig. :-)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll