d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Diablo 3: Farvorit Character > Hvilken D3 Synes I Ser Mest Spændende Ud
123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 21 2012 02:18pm
Hej, jeg ville lige høre hvem i synes ser ud til at være den fedeste character.

Personligt kan jeg bedst selv lide Monk.

Opdagede lige at jeg manglede et T i Witch Doctor, håber at det går! ;)

This post was edited by Goehns on Mar 21 2012 02:19pm
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 21 2012 03:26pm
Wich Doctor ^_^
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 21 2012 03:39pm
Quote (EnTeK @ 21 Mar 2012 23:26)
Wich Doctor  ^_^


Den er også ret fed, men holder mig dog stadig til Monk! :-)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 21 2012 06:09pm
Quote (Goehns @ Mar 21 2012 10:39pm)
Den er også ret fed, men holder mig dog stadig til Monk! :-)


den skal bare prøves :) Wich Doctor så spændende ud i introen men det gjorde Barbarian og Wizard også men de bliver nr.2 og nr.3
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 22 2012 01:04am
Pure psychical damage is always the way to go!
Barbarian :hail:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 22 2012 01:58am
Quote (ZwiX @ 22 Mar 2012 08:04)
Pure psychical damage is always the way to go!
Barbarian :hail:


this, brute force er vejen :D
Member
Posts: 1,534
Joined: Jul 13 2010
Gold: 0.00
Mar 22 2012 02:10am
Witch doctor :). Ville nok havde valgt barb, men idet over 15 af mine venner vil spille barb tager jeg Witch ;)
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Mar 22 2012 06:21am
Demon Hunter.
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 22 2012 08:00am
Quote (EnTeK @ 22 Mar 2012 02:09)
den skal bare prøves  :)  Wich Doctor så spændende ud i introen men det  gjorde Barbarian og Wizard også men de bliver nr.2 og nr.3


Helt sikkert! mit valg har også stået mellem Witch Doctor og Monk. :-)
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Mar 22 2012 03:24pm
Demon Hunter tror jeg :) Min første class i D1 og D2 var amazon og synes demon hunter virker sweet nok :)

Men kommer lidt an på hvad andre vælger, ville heller ikke have noget i mod en wizard.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll