Quote (LOLouis @ Mar 21 2012 06:56pm)
Tror ikke min computer kan trække det. Og så da d2 ligger som en af de bedste spil jeg har spillet, ved jeg at d3 bare bliver en skuffelse ligemeget hvor godt det nu er.
Så holder mig nu bare til de gode gamle klassikere (d1, d2, simcity2k, Duke, Wolfenstein, Doom og alt det der.)
håber sku ikke den bliver en skuffelse, ville vildt gerne prøve BETA'en men fik desværre ikke en invitiation til den :/