d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Har Du Forudbestilt Diablo 3?? > Har Du :d
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 21 2012 12:18pm
Hvor mange af jer har forudbestilt diablo 3? :D Jeg gør det selv inden denne uge er ovre :D
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 21 2012 12:21pm
Køber det når det ligger i butikken, gør det vel den 15 maj?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 21 2012 12:21pm
[x] Har ikke tid og/eller en god nok computer til at spille det :(
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 21 2012 12:30pm
Quote (Xelia @ Mar 21 2012 06:21pm)
Køber det når det ligger i butikken, gør det vel den 15 maj?


Jeg var i game stop idag og de sagde at man SKULLE forudbestille det for at få spillet den 15 maj
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Mar 21 2012 12:56pm
Tager det stille og roligt og køber det når det ligger i biksen.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 21 2012 12:56pm
Tror ikke min computer kan trække det. Og så da d2 ligger som en af de bedste spil jeg har spillet, ved jeg at d3 bare bliver en skuffelse ligemeget hvor godt det nu er.
Så holder mig nu bare til de gode gamle klassikere (d1, d2, simcity2k, Duke, Wolfenstein, Doom og alt det der.)
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 21 2012 01:00pm
Quote (LOLouis @ Mar 21 2012 06:56pm)
Tror ikke min computer kan trække det. Og så da d2 ligger som en af de bedste spil jeg har spillet, ved jeg at d3 bare bliver en skuffelse ligemeget hvor godt det nu er.
Så holder mig nu bare til de gode gamle klassikere (d1, d2, simcity2k, Duke, Wolfenstein, Doom og alt det der.)


håber sku ikke den bliver en skuffelse, ville vildt gerne prøve BETA'en men fik desværre ikke en invitiation til den :/
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Mar 21 2012 01:03pm
Quote (LOLouis @ Mar 21 2012 07:56pm)
Tror ikke min computer kan trække det. Og så da d2 ligger som en af de bedste spil jeg har spillet, ved jeg at d3 bare bliver en skuffelse ligemeget hvor godt det nu er.
Så holder mig nu bare til de gode gamle klassikere (d1, d2, simcity2k, Duke, Wolfenstein, Doom og alt det der.)


forandring fremmer, eller hvad fanden er det nu det hedder?
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Mar 21 2012 01:03pm
Jeg har bestilt det direkte fra battle.net , så nu venter man jo bare til dagen, det er installeret og alting, jeg mangler bare at aktivere det :)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 21 2012 01:27pm
Quote (Organized @ 21 Mar 2012 21:03)
forandring fremmer, eller hvad fanden er det nu det hedder?


Forandring fryder*
Men jo jeg finder da også hele tiden nye gamle spil ;)
Men tbh så siger de fleste nyere spil min bare ikke helt noget.
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll