Quote (Stonemeisteren @ 20 Mar 2012 20:19)
Skal kunne trække D3 uden problemer. Den jeg har nu er 2 år gammel og har nogle delays engang imellem, når jeg gamer beta! så er tvunget til at købe nu! og nej gider ikke ha stationær :b
MVH
Behøver det at være på max, eller skal den bare kunne trække det på minimumsgrænsen, eller midt i mellem? Prisleje?