d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mangler Hjælp Til Ny Bærbar > Ved Nada Omkring Det!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Mar 20 2012 01:19pm
Skal kunne trække D3 uden problemer. Den jeg har nu er 2 år gammel og har nogle delays engang imellem, når jeg gamer beta! så er tvunget til at købe nu! og nej gider ikke ha stationær :b

MVH
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Mar 20 2012 01:29pm
Quote (Stonemeisteren @ 20 Mar 2012 20:19)
Skal kunne trække D3 uden problemer. Den jeg har nu er 2 år gammel og har nogle delays engang imellem, når jeg gamer beta! så er tvunget til at købe nu! og nej gider ikke ha stationær :b

MVH


Behøver det at være på max, eller skal den bare kunne trække det på minimumsgrænsen, eller midt i mellem? Prisleje?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 20 2012 01:33pm
Har du 13.000 som du er parat til at bruge på at spille d3?
Member
Posts: 163
Joined: Feb 22 2012
Gold: 0.00
Mar 20 2012 02:23pm
prøv at kigge på en mmvision bærbar ^^ de laver nogle gode bærbar !
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Mar 20 2012 02:38pm
sorry jeg glemte at skrive der er ingen grænse prismæssigt! har allerede en bærbar i forvejen som er ganske udemærket. Mangler bare en som kan trække D3 optimalt :b
Member
Posts: 314
Joined: Dec 8 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 21 2012 03:11pm
ACER
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 21 2012 03:13pm
Hvad er dit budget på? :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll