☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Iphone 4
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 262
Replies: 9
Track Topic
Danish
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold
:
4.00
#1
Mar 20 2012 01:07pm
Nogen der ved om hvis man køber en Iphone 4 fra udlandet om man så kan bruge den i danmark ?
Ved heller ikke om den kan få dansk sprog.
Det ville hjælpe mig meget hvis nogen folk vidste noget omkring det .
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#2
Mar 20 2012 01:10pm
Ja det burde du da kunne.
Kender ihvertfald to eller tre der har en iphone, som ikke er købt i Danmark.
Danish
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold
:
4.00
#3
Mar 20 2012 01:30pm
Quote (Goehns @ 20 Mar 2012 20:10)
Ja det burde du da kunne.
Kender ihvertfald to eller tre der har en iphone, som ikke er købt i Danmark.
Ved du evt. om man kan få dem unlocked her I dk ?
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#4
Mar 20 2012 02:03pm
Quote (Danish @ 20 Mar 2012 21:30)
Ved du evt. om man kan få dem unlocked her I dk ?
Kan du uddybe unlocked lidt mere?
Danish
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold
:
4.00
#5
Mar 20 2012 02:18pm
Quote (Goehns @ 20 Mar 2012 21:03)
Kan du uddybe unlocked lidt mere?
Så hvilket som helst tele selvskab kan bruges.
Call me i det her tilfælde
Alexand3r
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold
:
77.87
#6
Mar 21 2012 04:09am
Ja du kan sagtens bruge den I danmark.
Min iphone er fra US and A
Intet problem med at bruge den I danmark, jeg har endda skod Telia
nito5240
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold
:
0.00
#7
Mar 21 2012 07:35am
Hvorend du køber din iPhone 4, så kan den bruges i Danmark.
Det er dit mobilslevskab som skal ''åbne'' den op, hvis den skulle finde på at være låst. Du skal blot ringe dem op, og gøre dem opmærksomme på dette.
- ''Åbne'' den gør de via. iTunes, som synkroniseres med din iPhone.
sirius89
Member
Posts: 7,224
Joined: Apr 6 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#8
Mar 21 2012 08:24am
Hvis den ikke er stjålet og apple locked, så kan du sagtens få den åbnet
Danish
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold
:
4.00
#9
Mar 21 2012 12:47pm
selvom der står AT&T kan den godt bruges med dansks selvskab ?
IAcid
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#10
Mar 22 2012 11:58am
Quote (Danish @ 21 Mar 2012 19:47)
selvom der står AT&T kan den godt bruges med dansks selvskab ?
hvor køber du fra ?
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact