d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Iphone 4
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Mar 20 2012 01:07pm
Nogen der ved om hvis man køber en Iphone 4 fra udlandet om man så kan bruge den i danmark ?

Ved heller ikke om den kan få dansk sprog.

Det ville hjælpe mig meget hvis nogen folk vidste noget omkring det .
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 20 2012 01:10pm
Ja det burde du da kunne.
Kender ihvertfald to eller tre der har en iphone, som ikke er købt i Danmark.
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Mar 20 2012 01:30pm
Quote (Goehns @ 20 Mar 2012 20:10)
Ja det burde du da kunne.
Kender ihvertfald to eller tre der har en iphone, som ikke er købt i Danmark.


Ved du evt. om man kan få dem unlocked her I dk ?
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 20 2012 02:03pm
Quote (Danish @ 20 Mar 2012 21:30)
Ved du evt. om man kan få dem unlocked her I dk ?


Kan du uddybe unlocked lidt mere?
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Mar 20 2012 02:18pm
Quote (Goehns @ 20 Mar 2012 21:03)
Kan du uddybe unlocked lidt mere?


Så hvilket som helst tele selvskab kan bruges.

Call me i det her tilfælde :)
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold: 77.87
Mar 21 2012 04:09am
Ja du kan sagtens bruge den I danmark.

Min iphone er fra US and A
Intet problem med at bruge den I danmark, jeg har endda skod Telia ^_^
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Mar 21 2012 07:35am
Hvorend du køber din iPhone 4, så kan den bruges i Danmark.

Det er dit mobilslevskab som skal ''åbne'' den op, hvis den skulle finde på at være låst. Du skal blot ringe dem op, og gøre dem opmærksomme på dette.

- ''Åbne'' den gør de via. iTunes, som synkroniseres med din iPhone.
Member
Posts: 7,224
Joined: Apr 6 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 21 2012 08:24am
Hvis den ikke er stjålet og apple locked, så kan du sagtens få den åbnet :)
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Mar 21 2012 12:47pm
selvom der står AT&T kan den godt bruges med dansks selvskab ?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 22 2012 11:58am
Quote (Danish @ 21 Mar 2012 19:47)
selvom der står AT&T kan den godt bruges med dansks selvskab ?


hvor køber du fra ?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll