Quote (mhgpwner @ 19 Mar 2012 19:23)
Hey alle sammen. Overvejer at købe nyt grafikkort nu hvor diablo 3 udkommer. Men først, tror I de her specifikationer kan klare D3?
Windows 7 64bit. (det normale :/ )
4GB DDR3 ram.
Intel Pentium dual core T4500 2,3 GHz
Grafikkortet er noget, som hedder HD intel graphics.
Jeg ved godt det er en crap computer, men den kører d2 HELT uden problemer, lynhurtigt internet. Samarbejder perfekt.. Den spiller bare..
Jeg har fået af vide at grafikkortet sidder på "motherboardet", men er ikke 100% sikker på om man så kan skifte det?
Diablo II: Lord of Destruction,
was released in 2001Diablo III
released 2012du kan ikke sammenligne de to spil

og det kan vidst ikke betale sig at opgradere
