d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nyt Grafikkort > Men...
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 19 2012 12:23pm
Hey alle sammen. Overvejer at købe nyt grafikkort nu hvor diablo 3 udkommer. Men først, tror I de her specifikationer kan klare D3?

Windows 7 64bit. (det normale :/ )

4GB DDR3 ram.

Intel Pentium dual core T4500 2,3 GHz

Grafikkortet er noget, som hedder HD intel graphics.

Jeg ved godt det er en crap computer, men den kører d2 HELT uden problemer, lynhurtigt internet. Samarbejder perfekt.. Den spiller bare..

Jeg har fået af vide at grafikkortet sidder på "motherboardet", men er ikke 100% sikker på om man så kan skifte det?

Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Mar 19 2012 12:36pm
Quote (mhgpwner @ 19 Mar 2012 19:23)
Hey alle sammen. Overvejer at købe nyt grafikkort nu hvor diablo 3 udkommer. Men først, tror I de her specifikationer kan klare D3?

Windows 7 64bit. (det normale :/ )

4GB DDR3 ram.

Intel Pentium dual core T4500 2,3 GHz

Grafikkortet er noget, som hedder HD intel graphics.

Jeg ved godt det er en crap computer, men den kører d2 HELT uden problemer, lynhurtigt internet. Samarbejder perfekt.. Den spiller bare..

Jeg har fået af vide at grafikkortet sidder på "motherboardet", men er ikke 100% sikker på om man så kan skifte det?


Diablo II: Lord of Destruction, was released in 2001
Diablo III released 2012

du kan ikke sammenligne de to spil :) og det kan vidst ikke betale sig at opgradere ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 19 2012 12:43pm
Er det en bærbar ?
Og hvad motherboard er det ?
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 19 2012 12:49pm
Quote (Albinonegeren @ 19 Mar 2012 20:36)
Diablo II: Lord of Destruction, was released in 2001
Diablo III released 2012

du kan ikke sammenligne de to spil :) og det kan vidst ikke betale sig at opgradere ;)


Nejnej, men det var bre for at give noget information om min computer.

Quote (ZwiX @ 19 Mar 2012 20:43)
Er det en bærbar ?
Og hvad motherboard er det ?


Det er en bærbar. Hvor tjekker jeg hvilket motherboard jeg har?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 19 2012 12:57pm
Intel HD Graphics (sandsynligvis 3000) er et onboard grafikkort, som du rigtigt skriver, og er slet ikke bygget til gaming. Den eneste grund til at den kan trække d2, er at spillet er så gammelt. Du vil ikke kunne trække d3 med den, og det er ikke kun grafikkortets skyld. Udskift det hele. :)
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 01:09pm
Quote (Grandebedte @ 19 Mar 2012 20:57)
Intel HD Graphics (sandsynligvis 3000) er et onboard grafikkort, som du rigtigt skriver, og er slet ikke bygget til gaming. Den eneste grund til at den kan trække d2, er at spillet er så gammelt. Du vil ikke kunne trække d3 med den, og det er ikke kun grafikkortets skyld. Udskift det hele. :)


Jeg har nøjagtig det samme grafikkort som ham og jeg kan trække skyrim. :)
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 19 2012 01:21pm
Quote (Grandebedte @ 19 Mar 2012 20:57)
Intel HD Graphics (sandsynligvis 3000) er et onboard grafikkort, som du rigtigt skriver, og er slet ikke bygget til gaming. Den eneste grund til at den kan trække d2, er at spillet er så gammelt. Du vil ikke kunne trække d3 med den, og det er ikke kun grafikkortets skyld. Udskift det hele. :)


Okay, udskifter lige det hele, 2 sek ;)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 19 2012 01:25pm
Quote (Goehns @ 19 Mar 2012 20:09)
Jeg har nøjagtig det samme grafikkort som ham og jeg kan trække skyrim. :)


Så har du et main grafikkort ved siden af, eller kører det med alt på absolut low. ;)
Quote (mhgpwner @ 19 Mar 2012 20:21)
Okay, udskifter lige det hele, 2 sek ;)


Ny bærbar. ;)
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 19 2012 01:31pm
Quote (Grandebedte @ 19 Mar 2012 21:25)
Så har du et main grafikkort ved siden af, eller kører det med alt på absolut low. ;)


Hvad siger du til det Goehns?

Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 19 2012 01:52pm
Quote (mhgpwner @ 19 Mar 2012 19:49)
Nejnej, men det var bre for at give noget information om min computer.



Det er en bærbar. Hvor tjekker jeg hvilket motherboard jeg har?


Glem det, ikke skift dele i en bærbar.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll