d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > SØger Website ProgramØr!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 09:28am
HEY! Vi har endelig fået styr på domæne navnet. Nu mangler bare en der kan kode vores hjemmeside da den der tidligere skulle have kodet websitet blev for tids presset, så vi søger nu en ny der er dygtig til html, css og php kodning.
Vi skal nok stå for teksten på websitet!
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 19 2012 09:37am
Quote (Goehns @ 19 Mar 2012 16:28)
HEY! Vi har endelig fået styr på domæne navnet. Nu mangler bare en der kan kode vores hjemmeside da den der tidligere skulle have kodet websitet blev for tids presset, så vi søger nu en ny der er dygtig til html, css og php kodning.
Vi skal nok stå for teksten på websitet!


Præcis hvad er jeres ambitionsniveau, hvad skal I have lavet og hvad er jeres budget? Det er ret betydende faktorer, da I - som det ser ud nu - beder om et professionelt stykke arbejde, uden det egentlig helt virker som om I ved, hvad I søger.

Derudover: hold dig til et topic af gangen. Din topic:post ratio skal helst ikke være 1. ;)

e:
Quote (Goehns @ 19 Mar 2012 16:41)
Vi søger ikke noget meget professionelt. Programmøren skulle bare kunne programmere noget nogenlunde ordenligt, og vi mener at nærmere information skal være over pm.


Du har stadigvæk ikke svaret mig på, hvad jeres budget er. Ved du hvad php er? Hvad forventer I af elementer på jeres færdige hjemmeside? Sådan nogle helt grundlæggende ting har du ikke præsenteret.

This post was edited by Grandebedte on Mar 19 2012 09:47am
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Mar 19 2012 09:39am
Quote (Grandebedte @ 19 Mar 2012 16:37)
Præcis hvad er jeres ambitionsniveau, hvad skal I have lavet og hvad er jeres budget? Det er ret betydende faktorer, da I - som det ser ud nu - beder om et professionelt stykke arbejde, uden det egentlig helt virker som om I ved, hvad I søger.

Derudover: hold dig til et topic af gangen. Din topic:post ratio skal helst ikke være 1. ;)


this, kunne godt lyde somom i skulle betale for det i har brug for ;)
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 09:41am
Quote (Grandebedte @ 19 Mar 2012 17:37)
Præcis hvad er jeres ambitionsniveau, hvad skal I have lavet og hvad er jeres budget? Det er ret betydende faktorer, da I - som det ser ud nu - beder om et professionelt stykke arbejde, uden det egentlig helt virker som om I ved, hvad I søger.

Derudover: hold dig til et topic af gangen. Din topic:post ratio skal helst ikke være 1. ;)


Vi søger ikke noget meget professionelt. Programmøren skulle bare kunne programmere noget nogenlunde ordenligt, og vi mener at nærmere information skal være over pm.
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 09:46am
Quote (Albinonegeren @ 19 Mar 2012 17:39)
this, kunne godt lyde somom i skulle betale for det i har brug for ;)


Det har jeg heller ikke udelukket at vi ikke vil. :)
Member
Posts: 20,432
Joined: Dec 10 2007
Gold: 1,528.01
Mar 21 2012 05:02pm
Hvad er det i søger hjælp til?
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 22 2012 05:00am
Quote (KillRoi @ 22 Mar 2012 01:02)
Hvad er det i søger hjælp til?


Vi søger en der skulle kunne programmere en website fra bunden. Pm mig hvis du vil have nærmere info.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 22 2012 10:56am
Quote (Goehns @ 22 Mar 2012 12:00)
Vi søger en der skulle kunne programmere en website fra bunden.  Pm mig hvis du vil have nærmere info.

Quote (Grandebedte @ 19 Mar 2012 16:37)
Du har stadigvæk ikke svaret mig på, hvad jeres budget er. Ved du hvad php er? Hvad forventer I af elementer på jeres færdige hjemmeside? Sådan nogle helt grundlæggende ting har du ikke præsenteret.


Prisen for det her kunne alt efter dine svar ligge mellem et par tusinde og "meget mere end du nogensinde er villig til at betale" fg, alt efter hvad du svarer her. Ikke at skrive hvad du præcist leder efter i topic, men derimod at gøre det enkeltvis over pm spilder bare en masse menneskers tid, enten fordi I ikke er villige til at betale hvad det koster, eller fordi I er - no offense - forfærdelige klienter. Svar på de ovenstående ting og I er fint på vej.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 24 2012 05:28am
Jeg mindes, I ville have et forum, men det bliver nok en anelse dyrt, da det kræver en del arbejde at skrive al koden, der er nødvendig. Måske skulle I overveje phpBB eller lignende? Så kan I spare store dele af forum arbejdet da det meste er kodet i forvejen. Har aldrig selv brugt det på en hjemmeside, men har set det rundt omkring og det virker fint.
http://www.phpbb.com/
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 24 2012 05:59am
Quote (Molle_fkk @ 24 Mar 2012 12:28)
Jeg mindes, I ville have et forum, men det bliver nok en anelse dyrt, da det kræver en del arbejde at skrive al koden, der er nødvendig. Måske skulle I overveje phpBB eller lignende? Så kan I spare store dele af forum arbejdet da det meste er kodet i forvejen. Har aldrig selv brugt det på en hjemmeside, men har set det rundt omkring og det virker fint.
http://www.phpbb.com/


Problemet er, at han ikke præcis ved, hvad han leder efter (eller i hvert fald ikke vil ud med det), og ikke - så vidt jeg kan se - har styr nok på emnet til reelt at kunne vurdere hvad der skal bruges af hverken resourcer eller tid.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll