d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lyngby - Ob > 1-0
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold: 77.87
Mar 19 2012 07:10am
Ville bare spørge om der var nogle der var inde og se denne vidunderlige kamp?
Fremragende mål udrettet af Lyngby ^_^

Så hedder den Brøndby og København næste gang og så er det sikkert vi ikke rykker ned :)


~ Alex
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 19 2012 07:38am
Nu kræver det lige i vinder de kampe

og brøndby er ved at være godt flyvende
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Mar 19 2012 07:54am
Quote (Vinum @ Mar 19 2012 01:38pm)
Nu kræver det lige i vinder de kampe

og brøndby er ved at være godt flyvende


Dette kan vi godt blive enige om! :)
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 09:08am
Quote (Geggo @ 19 Mar 2012 15:10)
Ville bare spørge om der var nogle der var inde og se denne vidunderlige kamp?
Fremragende mål udrettet af Lyngby ^_^

Så hedder den Brøndby og København næste gang og så er det sikkert vi ikke rykker ned :)


~ Alex


OB er også totalt håbløse efterhånden!
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 09:09am
OB er godt nok også ved at være totalt håbløse!
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 19 2012 09:47am
Quote (Goehns @ 19 Mar 2012 17:08)
OB er også totalt håbløse efterhånden!


Quote (Goehns @ 19 Mar 2012 17:09)
OB er godt nok også ved at være totalt håbløse!


Trods den lille ændring, så tror jeg ikke vi behøvede to post mate.
Men hvis du meget gerne ville forhøje din post count så skal du da være velkommen.
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Mar 22 2012 05:54am
God kamp. Og god stemning på stadion. -Ihvert fald fra Lyngby's side ^_^

This post was edited by VoteForPedro on Mar 22 2012 05:55am
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll