Quote (Goehns @ 19 Mar 2012 17:08)
OB er også totalt håbløse efterhånden!
Quote (Goehns @ 19 Mar 2012 17:09)
OB er godt nok også ved at være totalt håbløse!
Trods den lille ændring, så tror jeg ikke vi behøvede to post mate.
Men hvis du meget gerne ville forhøje din post count så skal du da være velkommen.