d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Cartoon Spørgsmål
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 18 2012 09:23am
hvilken cartoon er din favorit ?

min favorit er samurai jack

Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 18 2012 09:30am
Øh...Du ved godt der er et dansk ord for cartoon, ikke?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 09:31am
Quote (Molle_fkk @ Mar 18 2012 05:30pm)
Øh...Du ved godt der er et dansk ord for cartoon, ikke?


Jeg tror han hentyder til programmet Cartoon :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 18 2012 09:54am
Quote (Molle_fkk @ Mar 18 2012 04:30pm)
Øh...Du ved godt der er et dansk ord for cartoon, ikke?


jo jo :P kender det godt, men syntes at. " Animeret serie på tv spørgsmål " var en dårlig titel :lol:
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 18 2012 10:04am
Quote (EnTeK @ Mar 18 2012 05:54pm)
jo jo :P kender det godt, men syntes at.  " Animeret serie på tv  spørgsmål " var en dårlig titel  :lol:


eller tegnefilm? :P Mine er alle de gamle klassikkere. Ed edd og eddy, johnney bravo etc etc.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Mar 18 2012 10:08am
Flap jack, det er det bedste ryger tv om natten..
every night at 02:15am.
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 18 2012 10:17am
Flap Jack 100%!!
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 18 2012 10:25am
Quote (EnTeK @ Mar 18 2012 05:54pm)
jo jo :P kender det godt, men syntes at.  " Animeret serie på tv  spørgsmål " var en dårlig titel  :lol:


Haha, ja okay :P Ville nok have valgt tegnefilm, men sådan er smag og behag jo forskellig.

This post was edited by Molle_fkk on Mar 18 2012 10:29am
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold: 60.00
Mar 18 2012 11:21am
Quote (exiter_dk @ 18 Mar 2012 18:04)
eller tegnefilm? :P Mine er alle de gamle klassikkere. Ed edd og eddy, johnney bravo etc etc.


Gamle klassikere?

Hvad med tegnefilm som Freak-A-Zoid, Darkwing-Duck, Luftens Helte osv.?

Det er da klassikere, det andet er stadig en gang ny modne cartoons, der er ikke meget sjæl i stregerne.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 18 2012 11:25am
Quote (Kushage @ Mar 18 2012 07:21pm)
Gamle klassikere?

Hvad med tegnefilm som Freak-A-Zoid, Darkwing-Duck, Luftens Helte osv.?

Det er da klassikere, det andet er stadig en gang ny modne cartoons, der er ikke meget sjæl i stregerne.


well vil jeg give dig ret i. batman superman spiderman etc etc. Det er sgu også nice. Aldrig været så vild med luftens helte, men darkwing duck, rip rap og rup på eventyr (eller hvad det nu hedder) er genialt
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll