Quote (Kushage @ Mar 18 2012 07:21pm)
Gamle klassikere?
Hvad med tegnefilm som Freak-A-Zoid, Darkwing-Duck, Luftens Helte osv.?
Det er da klassikere, det andet er stadig en gang ny modne cartoons, der er ikke meget sjæl i stregerne.
well vil jeg give dig ret i. batman superman spiderman etc etc. Det er sgu også nice. Aldrig været så vild med luftens helte, men darkwing duck, rip rap og rup på eventyr (eller hvad det nu hedder) er genialt