d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Typisk! > -_-
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 06:31am
I dag planlagde jeg at skulle i netto og alt muligt halløj..
Og hvad vågner jeg op til!??!?! -_-

Regn i stive stråler! Baaaah :cry:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 18 2012 06:36am
Jeg skal også ud og handle, tror bare jeg snupper en regnjakke, det skulle gøre tricket.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 06:39am
Quote (Whyred @ Mar 18 2012 02:36pm)
Jeg skal også ud og handle, tror bare jeg snupper en regnjakke, det skulle gøre tricket.


Jeg skal gå 15 mins hver vej for at komme i Netto, kunne selvfølgelig tage Rema, men vil virkelig gerne i Netto! :(
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 18 2012 06:53am
hvor i danmark bor du?
hos mig regner det ikke :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 18 2012 06:57am
Quote (TheAngel @ Mar 18 2012 01:31pm)
I dag planlagde jeg at skulle i netto og alt muligt halløj..
Og hvad vågner jeg op til!??!?! -_-

Regn i stive stråler! Baaaah :cry:


Lidt regnvejr er ikke så slemt det er meget værre at stå i butikken oppe ved kassen og opdage at man ikke har taget penge med <_<
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 07:02am
Quote (EnTeK @ Mar 18 2012 02:57pm)
Lidt regnvejr er ikke så slemt det er meget værre at stå i butikken oppe ved kassen og opdage at man ikke har taget penge med  <_<


:rofl:
Det har jeg også prøvet i fakta - 20 mins gåtur frem og tilbage og ingen penge :lol:


Quote (eLmasten @ Mar 18 2012 02:53pm)
hvor i danmark bor du?
hos mig regner det ikke :)


fredericia^^

This post was edited by TheAngel on Mar 18 2012 07:03am
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 18 2012 07:11am
1 minut til Fakta her. Tror godt jeg ved hvor jeg handler :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 18 2012 07:52am
1 min til Lidl, come at me bro :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Mar 18 2012 08:16am
Quote (LazyDazy @ Mar 18 2012 02:52pm)
1 min til Lidl, come at me bro :D


1 min til netto, aldi, brugsen :)

og 2 min til rema :D
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold: 60.00
Mar 18 2012 08:24am
Kan da kun være fordi du er fra det mørke Jylland at du oplever sådan et dårligt vejr! :lol:
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll