☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Typisk! > -_-
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 912
Replies: 37
Track Topic
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#1
Mar 18 2012 06:31am
I dag planlagde jeg at skulle i netto og alt muligt halløj..
Og hvad vågner jeg op til!??!?!
Regn i stive stråler! Baaaah
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#2
Mar 18 2012 06:36am
Jeg skal også ud og handle, tror bare jeg snupper en regnjakke, det skulle gøre tricket.
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#3
Mar 18 2012 06:39am
Quote (Whyred @ Mar 18 2012 02:36pm)
Jeg skal også ud og handle, tror bare jeg snupper en regnjakke, det skulle gøre tricket.
Jeg skal gå 15 mins hver vej for at komme i Netto, kunne selvfølgelig tage Rema, men vil virkelig gerne i Netto!
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#4
Mar 18 2012 06:53am
hvor i danmark bor du?
hos mig regner det ikke
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#5
Mar 18 2012 06:57am
Quote (TheAngel @ Mar 18 2012 01:31pm)
I dag planlagde jeg at skulle i netto og alt muligt halløj..
Og hvad vågner jeg op til!??!?!
Regn i stive stråler! Baaaah
Lidt regnvejr er ikke så slemt det er meget værre at stå i butikken oppe ved kassen og opdage at man ikke har taget penge med
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#6
Mar 18 2012 07:02am
Quote (EnTeK @ Mar 18 2012 02:57pm)
Lidt regnvejr er ikke så slemt det er meget værre at stå i butikken oppe ved kassen og opdage at man ikke har taget penge med
Det har jeg også prøvet i fakta - 20 mins gåtur frem og tilbage og ingen penge
Quote (eLmasten @ Mar 18 2012 02:53pm)
hvor i danmark bor du?
hos mig regner det ikke
fredericia^^
This post was edited by TheAngel on Mar 18 2012 07:03am
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#7
Mar 18 2012 07:11am
1 minut til Fakta her. Tror godt jeg ved hvor jeg handler
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#8
Mar 18 2012 07:52am
1 min til Lidl, come at me bro
berens
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,306.16
#9
Mar 18 2012 08:16am
Quote (LazyDazy @ Mar 18 2012 02:52pm)
1 min til Lidl, come at me bro
1 min til netto, aldi, brugsen
og 2 min til rema
Kushage
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold
:
60.00
#10
Mar 18 2012 08:24am
Kan da kun være fordi du er fra det mørke Jylland at du oplever sådan et dårligt vejr!
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact