d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Passivechaos Leech Script > Hjæælp
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 226
Joined: Mar 7 2012
Gold: 226.50
Mar 17 2012 04:49pm
Hej drenge.

Jeg har lidt problemer med mit passivechaos script ( etal bot)

når den har clearet første 2 seals går den i stå.

en der har et mere opdateret script eller ved hvad jeg skal gøre så at den ikke bare står og kigger..


det skal siges det er lederen der går i stå.



donationer vil selvfølgelig forekomme.

takker og bukker.
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold: 60.00
Mar 17 2012 05:01pm
Vist ikke det rette sted at poste dette..
Member
Posts: 226
Joined: Mar 7 2012
Gold: 226.50
Mar 17 2012 05:13pm
Quote (Kushage @ Mar 18 2012 12:01am)
Vist ikke det rette sted at poste dette..


hvor skal jeg så smide den hen? :)
Member
Posts: 9,316
Joined: Oct 19 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2012 05:20pm
Quote (Simonbuch @ Mar 17 2012 11:13pm)
hvor skal jeg så smide den hen? :)


Snak om bots er ikke tilladt ;)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Mar 17 2012 05:21pm
Det må du ikke snakke om herinde på denne side! :)
Member
Posts: 226
Joined: Mar 7 2012
Gold: 226.50
Mar 17 2012 05:32pm
Ah fuck

Det er jeg meget ked af.
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll