☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Passivechaos Leech Script > Hjæælp
Closed
New Topic
New Poll
Views: 249
Replies: 5
Track Topic
Simonbuch
Member
Posts: 226
Joined: Mar 7 2012
Gold
:
226.50
#1
Mar 17 2012 04:49pm
Hej drenge.
Jeg har lidt problemer med mit passivechaos script ( etal bot)
når den har clearet første 2 seals går den i stå.
en der har et mere opdateret script eller ved hvad jeg skal gøre så at den ikke bare står og kigger..
det skal siges det er lederen der går i stå.
donationer vil selvfølgelig forekomme.
takker og bukker.
Kushage
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold
:
60.00
#2
Mar 17 2012 05:01pm
Vist ikke det rette sted at poste dette..
Simonbuch
Member
Posts: 226
Joined: Mar 7 2012
Gold
:
226.50
#3
Mar 17 2012 05:13pm
Quote (Kushage @ Mar 18 2012 12:01am)
Vist ikke det rette sted at poste dette..
hvor skal jeg så smide den hen?
crowdedbo
Member
Posts: 9,316
Joined: Oct 19 2008
Gold
:
0.00
#4
Mar 17 2012 05:20pm
Quote (Simonbuch @ Mar 17 2012 11:13pm)
hvor skal jeg så smide den hen?
Snak om bots er ikke tilladt
berens
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,313.91
#5
Mar 17 2012 05:21pm
Det må du ikke snakke om herinde på denne side!
Simonbuch
Member
Posts: 226
Joined: Mar 7 2012
Gold
:
226.50
#6
Mar 17 2012 05:32pm
Ah fuck
Det er jeg meget ked af.
Go Back To
Dansk
Topic List
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact