d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fifa Street Ps3 4
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 16 2012 04:17pm
Hey!
Er der nogen her inde der spiller det nye pragtfulde spil Fifa Street 4?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 17 2012 11:54am
er det godt ?
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 17 2012 12:09pm
Det er ikke noget vildt. Det bliver rigtig hurtig ensformet hvis man ikke går meget op i fodbold spil og nyder alle detaljerne. :-)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 18 2012 07:45am
Quote (Goehns @ 17 Mar 2012 19:09)
Det er ikke noget vildt. Det bliver rigtig hurtig ensformet hvis man ikke går meget op i fodbold spil og nyder alle detaljerne. :-)


jeg har fifa street 3 og synstes det bliver kedeligt efter 10 min så håber at 4 bliver bedre
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 18 2012 08:24am
4eren er meget bedre! De to spil er lige så forskellige som ying og yang!
Member
Posts: 9,316
Joined: Oct 19 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2012 09:43am
Prøvede demoen, det var et godt spil men ikke 500 kr værd ^_^
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 18 2012 01:16pm
Quote (crowdedbo @ 18 Mar 2012 17:43)
Prøvede demoen, det var et godt spil men ikke 500 kr værd  ^_^


Jeg vil sige at du ikke kan udtale dig om det ud fra demoen, da du kun har prøvet den orginale gameplay mode og ikke de 5 andre modes plus du selv kan create dine egne. :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 18 2012 01:37pm
Quote (Goehns @ 18 Mar 2012 20:16)
Jeg vil sige at du ikke kan udtale dig om det ud fra demoen, da du kun har prøvet den orginale gameplay mode og ikke de 5 andre modes plus du selv kan create dine egne.  :)


det er jo ellers hele fidusen ved en demo det skulle gerne få en til at købe spillet

hvis det er en dårlig demo bliver der ikke solgt lige så mange spil som hvis demo havde været god

syntes også demoen er dårlig
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 21 2012 03:59pm
Quote (IAcid @ 18 Mar 2012 21:37)
det er jo ellers hele fidusen ved en demo det skulle gerne få en til at købe spillet

hvis det er en dårlig demo bliver der ikke solgt lige så mange spil som hvis demo havde været god

syntes også demoen er dårlig


Det har du self ret, men der er vel delte meninger blandt folk om demoen er dårlig eller ej?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll