d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Må Man Ikke Lave Topic Om Netstationen ? :d
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 544
Joined: Aug 22 2007
Gold: 495.80
Mar 16 2012 01:31pm
Må man ikke lave topic om netstationen ? :D

Går nemlig og gerne vil bytte nogle Fg for monz :) og da det kun er danske ip'er der kan komme på n.dk er jeg jo nød til og post den her ? :)
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Mar 17 2012 02:40am
min tråd blev også lukket, den mediator som lukkede begrundede det som refferal link.. fack ham, han havde ikke bedre svar at komme med..
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 17 2012 04:49am
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Mar 17 2012 03:23pm
Quote (Kubert @ 17 Mar 2012 09:40)
min tråd blev også lukket, den mediator som lukkede begrundede det som refferal link.. fack ham, han havde ikke bedre svar at komme med..
Gik din tråd ikke ud på at man skulle skrive dit account navn til hvis man registered sig?

Men det andet topic jeg så om Netstationen. Personen var på udkig efter accounts hvilket ikke er tilladt på d2jsp. ;)

"Do not trade accounts, characters, or names. (Exceptions: Eve Online, Diablo II)" - Taget fra d2jsp Trading Rules.
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Mar 17 2012 04:02pm
Quote (Sirax @ Mar 17 2012 09:23pm)
Gik din tråd ikke ud på at man skulle skrive dit account navn til hvis man registered sig?

Men det andet topic jeg så om Netstationen. Personen var på udkig efter accounts hvilket ikke er tilladt på d2jsp. ;)

"Do not trade accounts, characters, or names. (Exceptions: Eve Online, Diablo II)" - Taget fra d2jsp Trading Rules.


Nej den handlede kun om items og moneter, overskiften var:
Køber Netstationen Mons Og Ting > Køber Din Mons

dette er brevet fra moderator l_a_c
Hello,

In regard to your post(s) here...
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61329075&f=47

This particular post is considered refferal link and advertising
Such links can lead to unnecessary trouble for both those posting the link, & those we are trying to help.

Please keep this in mind for all future posts.
Thanks!
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Mar 18 2012 10:24am
BTW hvis nogen sælger mons så giver jeg 10fg pr monet :)
Member
Posts: 544
Joined: Aug 22 2007
Gold: 495.80
Mar 18 2012 11:49am
btw gir 12 fg pr monet :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 18 2012 11:52am
Quote (Kubert @ 18 Mar 2012 17:24)
BTW hvis nogen sælger mons så giver jeg 10fg pr monet :)


Hold da op det er bad manners at stjæle en andens tråd.
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Mar 18 2012 03:51pm
Quote (ZwiX @ Mar 18 2012 05:52pm)
Hold da op det er bad manners at stjæle en andens tråd.


hvorfor, jeg har lavet min egen 2 gange og den blev lukket..? hvordan skal jeg ellers komme frem? og topic siger ikke hvor meget han byder?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll