d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Website
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 16 2012 07:37am
Hey.
Mig og min mate er igang med at starte en forholdvis seriøs clan op, så vi skal have lavet en website.
Da hverken jeg eller min mate er særlig god til kodning. Så ville høre om der var nogle der var interesseret i at kode en hjemmeside?
Vi vil self betale et tiltstærkelig beløb, hvis det er nødvendigt.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 16 2012 08:06am
Tror måske lidt mere info er nødvendig. Er det for eksempel et forum I skal have lavet, eller er det bare en side med info og sådan?
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 16 2012 08:10am
http://clanespuma.dk/ det skal nogenlunde dække de samme informationer som espumas website.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 16 2012 08:15am
Informationer og tekst skal jeg nok stå for.
Det er bare HTML koden vi har brug for en til.

http://msdonate.tk/ Det er vores hjemmeside.
Vi har brug for et forum, kontakt, muligvis en signature generator til maplestory og ellers andet lir i kan komme i tanke om.

edit: http://www.hex.ee - Jeg elsker personligt denne hjemmeside den skal dække ca det samme dog med et forum til.

This post was edited by ZwiX on Mar 16 2012 08:17am
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Mar 16 2012 10:17am
Hvad er hjemmesiden til? D2, CSS ???


e/ Jeg kan sagtens kode en hjemmeside, har sat professionelle hjemmesider op og kan lave ALT form for design alt afhængig af hvad det skla kodes i? HTML, CSS, PHP

This post was edited by FasterA on Mar 16 2012 10:18am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 16 2012 10:57am
Quote (FasterA @ 16 Mar 2012 17:17)
Hvad er hjemmesiden til? D2, CSS ???


e/ Jeg kan sagtens kode en hjemmeside, har sat professionelle hjemmesider op og kan lave ALT form for design alt afhængig af hvad det skla kodes i? HTML, CSS, PHP


Maplestory i første omgang.
Det lyder satme vildt.
Tror Goehns snakkede om HTML.
men vidst bare hvad du selv bedst kan lide.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 16 2012 01:04pm
Quote (ZwiX @ 16 Mar 2012 17:57)
Maplestory i første omgang.
Det lyder satme vildt.
Tror Goehns snakkede om HTML.
men vidst bare hvad du selv bedst kan lide.


HTML uden CSS er utroligt grimt, men kan selvfølgelig lade sig gøre. Den side du linkede til er fx opbygget i (mindst) CSS.
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 16 2012 01:31pm
Den skal være opbygget i css ellers bliver det godt nok en kedelig hjemmeside.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 17 2012 06:48am
Quote (Goehns @ 16 Mar 2012 20:31)
Den skal være opbygget i css ellers bliver det godt nok en kedelig hjemmeside.


Jamen så er det jo det :)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Mar 17 2012 09:11am
html uden css er det samme som pølsehorn uden pølse :-P
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll