Kender i det når man VIRKELIG får noia på ?
Gik lige ud i baghaven hvor der er helt mørkt !
Så står der et kæmpe skab som pludselig begynder at rykke på sig ..
Blev nødt til at blive stående lidt for at se hvad fuck det var !
Og så gør den det igen ! WTF, døde !

Serøst, det er et mega skab som måske vejer 30-40 KG, så det er ikke fordi den lille smule vind der var, kunne ha rykket på det ^^
Shit main !
