d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Noia !
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 12 2012 04:41pm
Kender i det når man VIRKELIG får noia på ?
Gik lige ud i baghaven hvor der er helt mørkt !
Så står der et kæmpe skab som pludselig begynder at rykke på sig ..
Blev nødt til at blive stående lidt for at se hvad fuck det var !
Og så gør den det igen ! WTF, døde ! :rofl:
Serøst, det er et mega skab som måske vejer 30-40 KG, så det er ikke fordi den lille smule vind der var, kunne ha rykket på det ^^
Shit main ! :lol:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 12 2012 04:43pm
du har altså et skab på 30-40 kg i din baghave som bevæger sig når det blæser ?
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 12 2012 04:53pm
Quote (IAcid @ 12 Mar 2012 23:43)
du har altså et skab på 30-40 kg i din baghave som bevæger sig når det blæser ?


Blæser ? Der er INGEN vind :D
Og det er sådan en "sten" baghave hvor der står en masse ting som skal smides ud :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 12 2012 05:00pm
Quote (Kaner @ 12 Mar 2012 23:53)
Blæser ? Der er INGEN vind :D
Og det er sådan en "sten" baghave hvor der står en masse ting som skal smides ud :D


Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 13 2012 01:03am
Quote (IAcid @ 12 Mar 2012 23:43)
du har altså et skab på 30-40 kg i din baghave som bevæger sig når det blæser ?


Allerede det med skabet gav mig noia på. :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Mar 13 2012 10:01am
Quote (Kaner @ Mar 12 2012 11:53pm)
Blæser ? Der er INGEN vind :D
Og det er sådan en "sten" baghave hvor der står en masse ting som skal smides ud :D


Du har vel en som er flyttet ind i din baghave :D
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 13 2012 01:41pm
Quote (Kaner @ 12 Mar 2012 23:41)
Kender i det når man VIRKELIG får noia på ?
Gik lige ud i baghaven hvor der er helt mørkt !
Så står der et kæmpe skab som pludselig begynder at rykke på sig ..
Blev nødt til at blive stående lidt for at se hvad fuck det var !
Og så gør den det igen ! WTF, døde ! :rofl:
Serøst, det er et mega skab som måske vejer 30-40 KG, så det er ikke fordi den lille smule vind der var, kunne ha rykket på det ^^
Shit main ! :lol:


Lækker så fik du lige en ny nabo der.
Hvorfor inviter du ham ikke ind på kaffe? :)
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold: 60.00
Mar 15 2012 02:13pm
Quote (Kaner @ 13 Mar 2012 00:41)
Kender i det når man VIRKELIG får noia på ?
Gik lige ud i baghaven hvor der er helt mørkt !
Så står der et kæmpe skab som pludselig begynder at rykke på sig ..
Blev nødt til at blive stående lidt for at se hvad fuck det var !
Og så gør den det igen ! WTF, døde ! :rofl:
Serøst, det er et mega skab som måske vejer 30-40 KG, så det er ikke fordi den lille smule vind der var, kunne ha rykket på det ^^
Shit main ! :lol:


Lad vær' og ryg dig skæv hvis du får noia på af det! :D

30-40 kilos skabe rykker sig ikke, heh..
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll