d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Realm Down I D2 > En Der Er Pro?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2012 03:37pm
Ved ikke om jeg må spørge om det her, men er der en, der ved hvordan man fjerner realm down fra d2? Kunne engang et fiks lille trick, men har desværre glemt det.

Tak! ;)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 12 2012 05:00pm
Log på en anden ip adresse eller hvis du har iphone så slå den til computeren. :)
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2012 03:33pm
Skal have hjælp igen :( Intet af overstående virkede :(
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 18 2012 03:37pm
Quote (mhgpwner @ Mar 18 2012 11:33pm)
Skal have hjælp igen :( Intet af overstående virkede :(


Øh...Hvis det ikke virker at logge på med en anden IP er det din account den er gal med...Prøv med en anden account.
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2012 03:39pm
Quote (Molle_fkk @ 18 Mar 2012 23:37)
Øh...Hvis det ikke virker at logge på med en anden IP er det din account den er gal med...Prøv med en anden account.


Hvordan logger man på med en anden IP-adresse?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 18 2012 03:42pm
Quote (mhgpwner @ Mar 18 2012 11:39pm)
Hvordan logger man på med en anden IP-adresse?


Din IP er en "adresse", der er tilknyttet det netværk, du bruger. Har du adgang til et andet netværk? For eksempel via en smartphone?
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2012 03:54pm
Quote (Molle_fkk @ 18 Mar 2012 23:42)
Din IP er en "adresse", der er tilknyttet det netværk, du bruger. Har du adgang til et andet netværk? For eksempel via en smartphone?


Nej, men har searchet lidt, og fundet dette:

1: Start >> Kør >> cmd >> ipconfig /release >> ipconfig /renew

Kan det evt. hjælpe mig?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 18 2012 04:06pm
Quote (mhgpwner @ Mar 18 2012 11:54pm)
Nej, men har searchet lidt, og fundet dette:

1: Start >> Kør >> cmd >> ipconfig /release >> ipconfig /renew

Kan det evt. hjælpe mig?


Har aldrig fundet ud af om det virkede, du kan altid prøve. Tvivler godt nok.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Mar 18 2012 04:19pm
Her er et par guides du kan prøve:
Personligt brugte jeg bare en VPN, men det koster penge. :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll