d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tænkte På Nogen Med Mac Kunne > Hjælpe Mig Med Dette Her.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Mar 12 2012 03:24pm
Jeg vil meget gerne have installeret D2 på min mac, men jeg kan ikke finde ud af det :/

Tror jeg er " dum som en dør " for kan sgu ikke finde ud af det :/
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 12 2012 03:44pm
kan du ikke hente det fra blizzard også bare bruge de keys du har ?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll