Man plejer vidst at sige punktum efter alle forkortelser som ikke betegner en måleenhed (m, l, kg)
Men med ny forkortelsesregler ved fx skal der ikke være punktum. Men ellers burde alle de andre osv., pga., m.m. havde punktum.
Stuen til venstre er jeg dog i tvivl om. Har aldrig boet i lejlighed, og postbudet som levere mine breve kan sikkert alligevel ikke reglerne, så det er vel ligemeget
