Quote (Tigerss @ 12 Mar 2012 16:26)
xD
Påstår du glykogenen i dine depoter var forurenede? Hilarious. Hvis du vil have nyt glykogen i dine depoter, er det bare noget fysisk træning for at tømme dem. xD
Well, jeg har ikke så meget forstand på fysisk træning og lignende, har altid kun dyrket effektiv cardio. Tror det er omkring 350g (muskler) og 100g (leveren) som standard man kan oplagre, og det er altid godt at tømme dem, det "genstarter" dine søde vaner. Jeg er ikke nogen doktor, jeg ville bare dele det med andre herinde, ved der er flere som gerne vil være sommerklar

Det her var for mig et billigt alternativ til alt det dyre pjat
