d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spar 20%, Fedt Man - Spa'! > Bliv Sommerklar :) - Slank/udrensning!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 12 2012 05:40am
Hey drenge.. Jeg ved ikke om jeg må post det her (Om det går ind under reklame),
men jeg faldt over rabatkoden "TSFM20" til http://www.turboslank.dk/ som giver en 20%
rabat + derudover sparer en for de ~60 kroner fragten koster.

Jeg var selv på forløbet sidste vinter inden jeg skulle være med i nogen optagelser, så jeg ved
hvor meget det renser ud i kroppen. Det er basically ligesom NUPO osv, bare mere naturligt
og så indtager du masser af vand som renser ud i kroppen.. Det virkede på mig, jeg drikker ikke
kaffe mere, spiser ikke chokolade/søde sager på samme måde og tabte mig et par kilo under forløbet.

Vi vil allesammen gerne være sommerklar, så ville lige dele koden med jer så længe den er aktiv.

Hvis nogen allerede har været på forløbet, eller lignende forløb må de gerne skrive hvordan de har oplevet det.
Jeg har været super glad for Turboslank :) Læs endelig mere om det. Det er på 10 dages forløbet du sparer pengene.

Derudover mister du ikke noget på at købe det, da du sparer en masse penge på indkøb i den periode jo, så det er værd at overveje :P


This post was edited by mouzk on Mar 12 2012 05:41am
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 12 2012 06:01am
Slankekur burde forbydes. Jeg kan godt selv finde ud af at drikke bunkevis af vand for at få renset ud.
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 12 2012 06:11am
Quote (Sunshines @ 12 Mar 2012 13:01)
Slankekur burde forbydes. Jeg kan godt selv finde ud af at drikke bunkevis af vand for at få renset ud.


Well, kan godt følge dig, men det er jo ikke særlig sundt at nøjes med vand.. Synes selv at det var et nemt alternativ at få billige vitaminer gennem produktet.. Det er ikke alle som har motivationen uden at få et spark, så det var god kickstart for mig :))
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 12 2012 06:21am
Quote (mouzk @ Mar 12 2012 01:11pm)
Well, kan godt følge dig, men det er jo ikke særlig sundt at nøjes med vand.. Synes selv at det var et nemt alternativ at få billige vitaminer gennem produktet.. Det er ikke alle som har motivationen uden at få et spark, så det var god kickstart for mig :))


Hvis du ikke har motivationen 1. gang og går på kur, så tager du endnu mere på når du slutter din kur.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 12 2012 06:30am
Giver sunshines ret.
Du kan ikke spare et stykke kage, for at spise fem om et halvt år for derefter at spare et stykke igen?
Lev sundt eller lev usundt. (jeg siger selvfølgelig ikke at du ikke må spise kage, men princippet...)
Lev som du vil. Men det der kur fis. drop det. 100% eller 0%
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 12 2012 06:47am
ligekøbt for 20 dage ._.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 12 2012 07:24am
http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=56472

Det er altså muligvis et slankeprincip der er baseret på hans eget bachelor-projekt. Det lyder ikke særligt velunderbygget.
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 12 2012 08:09am
Quote (Whyred @ 12 Mar 2012 14:24)
http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=56472

Det er altså muligvis et slankeprincip der er baseret på hans eget bachelor-projekt. Det lyder ikke særligt velunderbygget.


Jeg har selv undersøgt det meget, og det er ganske vist mere usundt end at spise varieret kost. Men det er også usundt at ryge, drikke alkohol og spise usundt til dagligt.

Det hjalp mig at tømme mine glukogen depoter og bygge dem op igen helt udrenset. :)
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Mar 12 2012 09:26am
Quote (mouzk @ Mar 12 2012 03:09pm)
Det hjalp mig at tømme mine glukogen depoter og bygge dem op igen helt udrenset. :)


xD :rofl:

Påstår du glykogenen i dine depoter var forurenede? Hilarious. Hvis du vil have nyt glykogen i dine depoter, er det bare noget fysisk træning for at tømme dem. xD
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 12 2012 09:55am
Quote (Tigerss @ 12 Mar 2012 16:26)
xD  :rofl:

Påstår du glykogenen i dine depoter var forurenede? Hilarious. Hvis du vil have nyt glykogen i dine depoter, er det bare noget fysisk træning for at tømme dem. xD


Well, jeg har ikke så meget forstand på fysisk træning og lignende, har altid kun dyrket effektiv cardio. Tror det er omkring 350g (muskler) og 100g (leveren) som standard man kan oplagre, og det er altid godt at tømme dem, det "genstarter" dine søde vaner. Jeg er ikke nogen doktor, jeg ville bare dele det med andre herinde, ved der er flere som gerne vil være sommerklar :D Det her var for mig et billigt alternativ til alt det dyre pjat :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll