d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kødboller? > Hvordan Varmer Man Dem?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Mar 12 2012 05:25am
Hey! Jeg fandt nogle kødboller og pommes frites i fryseren..

Ved godt hvordan jeg laver pomm. men hvordan hulen varmer man sådan nogle
dybfrosne kødboller op? (sådan nogle der plejer at være i suppe (tror jeg)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 12 2012 05:33am
i vand, du kan komme lidt bullion i vandet eller lidt salt men ikke nødventig :)
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 12 2012 05:33am
I frituren og ryst hele lortet sammen.. Kødboller.. Pommes.. Bon apetite!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 12 2012 05:36am
Quote (mouzk @ Mar 12 2012 12:33pm)
I frituren og ryst hele lortet sammen.. Kødboller.. Pommes.. Bon apetite!


går udfra pomfritterne er beregnet til at varme i ovnen
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Mar 12 2012 05:41am
Quote (EnTeK @ Mar 12 2012 12:36pm)
går udfra pomfritterne er beregnet til at varme i ovnen


Jep, er der ikke andre måder at lave kødboller? (har ikke en friture steger)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 12 2012 05:49am
kom kødbollerne op i noget vand og give dem et opkog, lad dem koge i 2-3 minutter

du kan komme lidt salt i vandet eller en boullionterning, men det er ikke nødvendig rent vand er godt nok
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Mar 12 2012 05:56am
Quote (EnTeK @ Mar 12 2012 12:49pm)
kom kødbollerne op i noget vand og give dem et opkog, lad dem koge i 2-3 minutter

du kan komme lidt salt i vandet eller en  boullionterning, men det er ikke nødvendig rent vand er godt nok


Tak :D Er i gang med "madprojektet"
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 12 2012 06:00am
Quote (FasterA @ Mar 12 2012 12:56pm)
Tak :D Er i gang med "madprojektet"


velbekommen :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 12 2012 07:05am
Kødbollerne må da være gamle, hvis der ikke er malet en yderst udførlig vejledning hen over posen i 17 forskellige sprog..

Held og lykke med projektet.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 12 2012 12:00pm
Du kunne prøve at varme dem op i en mikrobølgeovn B)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll