d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fælled Parken > Hvordan Kommer Man Der Ind ?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,384
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Mar 12 2012 01:49am
Hey vi står nogle drenge og skal have cykler med ind i fælled parken så vi skal altså med toget
og kan ikke finde ud hvilken station der er lettest at cykle fra ?
nogen som ved hvilken station der ville være bedst at cykle fra?
jeg tænker evt nørreport station? :)
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Mar 12 2012 02:06am
krak.dk
Member
Posts: 5,384
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Mar 12 2012 03:31am
Quote (VoteForPedro @ Mar 12 2012 10:06am)
krak.dk


har været inde og kigge men tænkte der måske var nogen som også har været på cykel i fælledparken som syntes det var lettere at cykle fra nørreport st
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 12 2012 07:44am
Quote (Historyx @ 12 Mar 2012 11:31)
har været inde og kigge men tænkte der måske var nogen som også har været på cykel i fælledparken som syntes det var lettere at cykle fra nørreport st


Plejer nu bare at cykle hjemmefra ;)
Men østerport er vel tættere på?
Nvm anyways. Min stedsans er fucked som bare fanden..
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 12 2012 09:05am
Svanemøllen eller Østerport ville jeg stå af på :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 12 2012 11:08am
Helt klart Østerport og efter den så kommer Svanemøllen, men turen fra Østerport tager vel omkring 5 min og fra Svanemøllen, vel omkring 10 min.
Retired Moderator
Posts: 21,480
Joined: Dec 3 2005
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Mar 12 2012 02:27pm
Østerport er tættest
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold: 60.00
Mar 15 2012 02:06pm
Rejseplanen.dk :thumbsup:
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll