d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fordele Ved Demokrati
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,402
Joined: Jan 26 2008
Gold: 37.00
Mar 11 2012 04:20pm
har ytringsfrihed og at folk får lov til at have indflydelse
mangler en mere
fg maybe
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 11 2012 04:23pm
Det giver de sande ledere en mulighed for at lade pøblen tro, at de har en eller anden slags indflydelse, og at regeringen arbejder for dem. Åh, de stakkels nyttige idioter.
Member
Posts: 10,402
Joined: Jan 26 2008
Gold: 37.00
Mar 11 2012 04:24pm
Quote (Molle_fkk @ 12 Mar 2012 00:23)
Det giver de sande ledere en mulighed for at lade pøblen tro, at de har en eller anden slags indflydelse, og at regeringen arbejder for dem. Åh, de stakkels nyttige idioter.

er du ikke en del af pøblen
btw leder efter lidt mere seriøse svar

This post was edited by MiMe on Mar 11 2012 04:25pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 11 2012 05:36pm
Quote (Molle_fkk @ 11 Mar 2012 23:23)
Det giver de sande ledere en mulighed for at lade pøblen tro, at de har en eller anden slags indflydelse, og at regeringen arbejder for dem. Åh, de stakkels nyttige idioter.


Din skurkevaryl! :mad:
Quote (MiMe @ 11 Mar 2012 23:20)
har ytringsfrihed og at folk får lov til at have indflydelse
mangler en mere
fg maybe


Fordelen ved demokrati er, at det ikke er tvinger dig til at være tilhænger af demokrati.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 12 2012 11:54am
Quote (Molle_fkk @ Mar 11 2012 11:23pm)
Det giver de sande ledere en mulighed for at lade pøblen tro, at de har en eller anden slags indflydelse, og at regeringen arbejder for dem. Åh, de stakkels nyttige idioter.


Det mest triste ved den her kommentar, er nok at den højst sandsynlig er meget tæt på virkeligheden.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 12 2012 11:59am
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 12 2012 02:21pm
Quote (MiMe @ Mar 12 2012 12:20am)
har ytringsfrihed og at folk får lov til at have indflydelse
mangler en mere
fg maybe


ytringsfrihed er relativt. Vi har jo ikke total ytringsfrihed ;)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 12 2012 02:30pm
Quote (MiMe @ Mar 12 2012 12:24am)
er du ikke en del af pøblen
btw leder efter lidt mere seriøse svar


Nej, jeg har høj hat og monokel, jeg er elitær som en motherfucker.

Quote (Provo2100 @ Mar 12 2012 07:54pm)
Det mest triste ved den her kommentar, er nok at den højst sandsynlig er meget tæt på virkeligheden.


Tror jeg dog ikke. I hvert fald ikke i Danmark.

Quote (exiter_dk @ Mar 12 2012 10:21pm)
ytringsfrihed er relativt. Vi har jo ikke total ytringsfrihed ;)


Arh...Det er godt nok tæt på.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 12 2012 02:32pm
Quote (Molle_fkk @ Mar 12 2012 09:30pm)
Nej, jeg har høj hat og monokel, jeg er elitær som en motherfucker.



Tror jeg dog ikke. I hvert fald ikke i Danmark.



Arh...Det er godt nok tæt på.


Har aldrig været godtroende, hvad angår regeringer rundt omkring i de forskellige lande i verden. Tror sgu ikke på halvdelen af hvad de siger og tror sgu på at det er meget mere korrupt og forskruet end hvad vi "almindelige" mennesker kan tåle at vide.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 12 2012 02:33pm
Quote (Molle_fkk @ Mar 12 2012 10:30pm)
Nej, jeg har høj hat og monokel, jeg er elitær som en motherfucker.



Tror jeg dog ikke. I hvert fald ikke i Danmark.



Arh...Det er godt nok tæt på.


langt fra total ytringsfrihed. Tæt på i forhold til omverdenen!
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll