Quote (MiMe @ Mar 12 2012 12:24am)
er du ikke en del af pøblen
btw leder efter lidt mere seriøse svar
Nej, jeg har høj hat og monokel, jeg er elitær som en motherfucker.
Quote (Provo2100 @ Mar 12 2012 07:54pm)
Det mest triste ved den her kommentar, er nok at den højst sandsynlig er meget tæt på virkeligheden.
Tror jeg dog ikke. I hvert fald ikke i Danmark.
Quote (exiter_dk @ Mar 12 2012 10:21pm)
ytringsfrihed er relativt. Vi har jo ikke total ytringsfrihed

Arh...Det er godt nok tæt på.