d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Minecraft Texture Pack? > Kender I Den?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Mar 10 2012 05:08am


Hvis i ved hvad den hedder så skriv det gerne! :-)
Member
Posts: 314
Joined: Dec 8 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 10 2012 10:34am
Nice
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Mar 10 2012 10:43am
hvad er det egentlig minecraft går ud på :) ? har tit undret mig over det hehe ;P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Mar 10 2012 11:33am
Quote (MischaDK @ Mar 10 2012 05:43pm)
hvad er det egentlig minecraft går ud på :) ? har tit undret mig over det hehe ;P


Bygge og grave tror jeg nok :D
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Mar 10 2012 11:57am
Quote (berens @ Mar 10 2012 06:33pm)
Bygge og grave tror jeg nok :D


hmm ? ;P hva mener du ?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 11 2012 05:50am
Quote (berens @ Mar 10 2012 06:33pm)
Bygge og grave tror jeg nok :D


Mine....Craft----

så vidt jeg ved. kan man alt... men det er mest pvp i store byer/verdner som folk selv har bygget..

nogen for pvp.. nogen for kreativiteten
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Mar 11 2012 06:05am
Quote (eLmasten @ Mar 11 2012 12:50pm)
Mine....Craft----

så vidt jeg ved. kan man alt... men det er mest pvp i store byer/verdner som folk selv har bygget..

nogen for pvp.. nogen for kreativiteten


Hmm, det er jo survival hvor du ja kan bygge alt og om natten spawner der så nogle monstre som kan dræbe dig.
Dør du mister du alle dine ting og du har ca. 5min til at finde dem igen før de forsvinder, så kan man vælge at bo langt ude i ørkenen, i skovene, på en ø
eller i en by som man så er flere personer om at bygge online og så ellers bare snakke med folk og få opbygget et godt community :-)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 11 2012 06:18am
Quote (FasterA @ Mar 11 2012 01:05pm)
Hmm, det er jo survival hvor du ja kan bygge alt og om natten spawner der så nogle monstre som kan dræbe dig.
Dør du mister du alle dine ting og du har ca. 5min til at finde dem igen før de forsvinder, så kan man vælge at bo langt ude i ørkenen, i skovene, på en ø
eller i en by som man så er flere personer om at bygge online og så ellers bare snakke med folk og få opbygget et godt community :-)


det lyder jo meget nice :D
er bare ikk kreativ nok til at bygge, men det virker fedt.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Mar 11 2012 06:20am
Quote (eLmasten @ Mar 11 2012 01:18pm)
det lyder jo meget nice :D
er bare ikk kreativ nok til at bygge, men det virker fedt.


Er jeg heller ikke, men det nu meget hyggeligt alligevel, spiller koster ikke ret meget :-)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll