d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Char Names
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,384
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Mar 9 2012 05:41pm
er jeg den eneste der er ved at være træt af alle dem som laver 100 mænd i diablo bare for at sælge deres navn for fg?
er det virkelig som som gider betale for et char name?
Member
Posts: 83,193
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 9 2012 05:55pm
Ja, folk betaler gerne dyre domme for et fedt karakter navn.

Efter som det blev tilladt at gøre for noget tids siden, er folk gået helt amok med at sælge deres navne.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 9 2012 06:49pm
Få fat i GOD og du kan blive stinkende rig ;)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 10 2012 01:41am
Ja det er ret så populært at købe/sælge navne. B)
Retired Moderator
Posts: 23,297
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Mar 10 2012 03:24am
Det er meget populært for folk, som ikke har fantasi nok til selv at lave et fedt karakter navn! B)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 10 2012 07:48am
Quote (Markos. @ Mar 10 2012 10:24am)
Det er meget populært for folk, som ikke har fantasi nok til selv at lave et fedt karakter navn!  B)


Ellers kan det være fordi alle de fede navne allerede er taget B) ... af mig ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 10 2012 07:51am
Jeg betaler gerne lidt for et character name.
Member
Posts: 5,384
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Mar 10 2012 10:21am
Quote (Provo2100 @ Mar 10 2012 03:48pm)
Ellers kan det være fordi alle de fede navne allerede er taget B) ... af mig ;)


syntes bare det er forkert at tjene penge på et char navn
så en der ville ha 500 for sit navn det er jo helt vildt dyrt
Member
Posts: 314
Joined: Dec 8 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 10 2012 10:33am
:rofl:
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 10 2012 11:05am
Quote (Historyx @ 10 Mar 2012 17:21)
syntes bare det er forkert at tjene penge på et char navn
så en der ville ha 500 for sit navn det er jo helt vildt dyrt


Ville aldrig drømme om at farme navne og slet ikke betale for et. Bare lav et eller andet der lyder sjovt som Gayfuel eller sådan noget. De er sjældent taget. Ellers så tilføj noget så det er ledigt igen.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll