☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Stornghold Kingsdom > Nogen Der Spiller ? :)
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 497
Replies: 10
Track Topic
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#1
Mar 9 2012 08:23am
hej nogen der spiller det spil ? for kunne jo være lidt sjovere hvis man kunne spille sammen med nogen andre danskere
jeg ligger i highlands: inverness-shire
så lad mig høre fra jer hvis der er nogen som spiller det
fortsat god dag til jer
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#2
Mar 9 2012 01:51pm
er der slet ik nogen der spiller det?
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#3
Mar 9 2012 08:48pm
nope har aldrig hørt om det..
+ dit sig er for stort..
max er 400 x 150
sirius89
Member
Posts: 7,224
Joined: Apr 6 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#4
Mar 10 2012 02:17am
Jeg er ikke helt sikker, men er Stronghold ikke et like 10 år gammelt stradegi spil? For hvis ja så har jeg haft spillet det, men gør ikke lige længere, hehe..
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#5
Mar 10 2012 05:51am
det er et gratis spil over nettet
check det ud da
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#6
Mar 24 2012 11:50am
så der staret en gruppe for danske på verden 3 vis i spille. Vikings Of Denmark, skriv til en a os så kan vi altid find ud a noget.
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,323.41
#7
Mar 24 2012 12:04pm
Quote (eLmasten @ Mar 10 2012 03:48am)
nope har aldrig hørt om det..
+ dit sig er for stort..
max er 400 x 150
Dette gælder stadig
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#8
Mar 24 2012 12:38pm
Quote (eLmasten @ 10 Mar 2012 04:48)
nope har aldrig hørt om det..
+ dit sig er for stort..
max er 400 x 150
Det er 400 x 120
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#9
Mar 24 2012 01:14pm
Quote (Goehns @ 24 Mar 2012 19:38)
Det er 400 x 120
Bjørn du er useless.
Det er 400x150. Hvis dit var rigtigt ville dit eget signature heller ikke overholde reglerne.
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#10
Mar 24 2012 03:59pm
ja okay........... i kan hente det det gratis over steam, så kan i jo tjæk det ud... mega fedt stradegi spil over nette ca 20,000 spiller:)
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact