d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Stornghold Kingsdom > Nogen Der Spiller ? :)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Mar 9 2012 08:23am
hej nogen der spiller det spil ? for kunne jo være lidt sjovere hvis man kunne spille sammen med nogen andre danskere :)

jeg ligger i highlands: inverness-shire :)

så lad mig høre fra jer hvis der er nogen som spiller det :)

fortsat god dag til jer
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Mar 9 2012 01:51pm
er der slet ik nogen der spiller det?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 9 2012 08:48pm
nope har aldrig hørt om det..

+ dit sig er for stort..

max er 400 x 150 :)
Member
Posts: 7,224
Joined: Apr 6 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 10 2012 02:17am
Jeg er ikke helt sikker, men er Stronghold ikke et like 10 år gammelt stradegi spil? For hvis ja så har jeg haft spillet det, men gør ikke lige længere, hehe..
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Mar 10 2012 05:51am
det er et gratis spil over nettet :) check det ud da :)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Mar 24 2012 11:50am
så der staret en gruppe for danske på verden 3 vis i spille. Vikings Of Denmark, skriv til en a os så kan vi altid find ud a noget.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.41
Mar 24 2012 12:04pm
Quote (eLmasten @ Mar 10 2012 03:48am)
nope har aldrig hørt om det..

+ dit sig er for stort..

max er 400 x 150 :)


Dette gælder stadig :D
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 24 2012 12:38pm
Quote (eLmasten @ 10 Mar 2012 04:48)
nope har aldrig hørt om det..

+ dit sig er for stort..

max er 400 x 150 :)


Det er 400 x 120 ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 24 2012 01:14pm
Quote (Goehns @ 24 Mar 2012 19:38)
Det er 400 x 120 ;)


Bjørn du er useless.
Det er 400x150. Hvis dit var rigtigt ville dit eget signature heller ikke overholde reglerne.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Mar 24 2012 03:59pm
ja okay........... i kan hente det det gratis over steam, så kan i jo tjæk det ud... mega fedt stradegi spil over nette ca 20,000 spiller:)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll