Quote (ViperClaw @ Mar 11 2012 11:17pm)
Det er jo blevet det rene full on / psy steoride bøffest '0( nedern typer der kommer nu - savner de goe gamle dage i Amager Bio, Vega & skovfester mm med chillern atmosfære og flinke mennesker med knæklys og uber vildt tyskertrampetøj lal (nn kjoler og buffalos)
Nææ gimme
Vibrasphere & Ticon-fester only!!!
Vibrasphere på halvandet 2007 = <3!!!! Elsker virkeligt også Vibrasphere og Ticon !! Dog ked af at Vibrasphere er gået i opløsning :'( Men skriver lidt med Rickard (Ham den ene fra vibrasphere) og er lidt igang med at logge ham til DK til noget fødselsdags arrangement, så nok ikke sidste gang man har hørt Vibrasphere live alligevel

Men du har helt ret i at Tam Tam er meget rocker præget, men synes ikke man skal glemme den fede musik, så jeg tar sgu stadig afsted hver gang, for kunsternes skyld, også selvom jeg ikke støtter det miljø der

Men hvis du er tosset med de små intime tramper fester, så er tunnel tramp altså også et ganske fint arrangement ind i mellem

Selvom som tidligere nævnt, så er udenlandske psychedeilc festivaler klart det fedeste!!