d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Påske Tam Tam 2012 !! > Elecktronisk Musik @ Docken
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,224
Joined: Apr 6 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 9 2012 07:20am
Hvem skal afsted :D?
Jeg ved jeg helt sikkert skal, ville være syndt ellers at lade en god tradition gå :p
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Mar 9 2012 09:29am
nah tror sku ikke. har fyret den rigeligt af tror jeg :lol: er ved at blive for gammel :rofl:

har dog venner der skal ind og trampe ^_^
Member
Posts: 7,224
Joined: Apr 6 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 10 2012 02:14am
Ka man blive for gammel til tam tam ??

Har selv været igang i ca. 10 år, dog er det blevet meget stille og roligt de sidste 2-3 år, MEN derfor holder jeg stadig fast i påske og winter tam tam (Og ind i mellem en udenlandsk festival :p)
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Mar 11 2012 08:00am
ja det kan man vel :) tror jeg har fyret den det af jeg skal i hvertfald når det gælder Offentlige parties ;) jeg holder nu mere af "almindelige" privat fester nu :)
selvom de da også kan blive vilde til tider, men svært at sammeligne med self.

udenlandske har jeg dog ikke været med til men bare holdt det til her :)
Member
Posts: 70,487
Joined: Sep 13 2007
Gold: 3,425.61
Mar 11 2012 05:17pm
Det er jo blevet det rene full on / psy steoride bøffest '0( nedern typer der kommer nu - savner de goe gamle dage i Amager Bio, Vega & skovfester mm med chillern atmosfære og flinke mennesker med knæklys og uber vildt tyskertrampetøj lal (nn kjoler og buffalos)

Nææ gimme

Vibrasphere & Ticon-fester only!!!

This post was edited by ViperClaw on Mar 11 2012 05:18pm
Member
Posts: 7,224
Joined: Apr 6 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 12 2012 12:32pm
Quote (ViperClaw @ Mar 11 2012 11:17pm)
Det er jo blevet det rene full on / psy steoride bøffest '0( nedern typer der kommer nu - savner de goe gamle dage i Amager Bio, Vega & skovfester mm med chillern atmosfære og flinke mennesker med knæklys og uber vildt tyskertrampetøj lal (nn kjoler og buffalos)

Nææ gimme

Vibrasphere & Ticon-fester only!!!



Vibrasphere på halvandet 2007 = <3!!!! Elsker virkeligt også Vibrasphere og Ticon !! Dog ked af at Vibrasphere er gået i opløsning :'( Men skriver lidt med Rickard (Ham den ene fra vibrasphere) og er lidt igang med at logge ham til DK til noget fødselsdags arrangement, så nok ikke sidste gang man har hørt Vibrasphere live alligevel :p

Men du har helt ret i at Tam Tam er meget rocker præget, men synes ikke man skal glemme den fede musik, så jeg tar sgu stadig afsted hver gang, for kunsternes skyld, også selvom jeg ikke støtter det miljø der :)
Men hvis du er tosset med de små intime tramper fester, så er tunnel tramp altså også et ganske fint arrangement ind i mellem :) Selvom som tidligere nævnt, så er udenlandske psychedeilc festivaler klart det fedeste!!
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 13 2012 02:20am
Tam Tam er blevet alt for plat.. Kun 5% af de som kommer er der rent faktisk for musikken, stemningen er blevet så steril og hård på samme tid. Kan ikke lide det.

Det er blevet tradition for de forkerte typer at komme der. :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll