d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Iphone
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 4 2012 09:56am
Skal have ny mobil og ville høre hvad i synes om den? Mine venner har den men ved ikke helt om det skal være den eller HTC? Og evt hvor man finder en billigt med godt abonoment. Har set lidt på oister, men aner ikke om det er en god pris.
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Mar 4 2012 10:35am
Ville klart vælge en iPhone, for deres SO er virkeligt dejligt!

Min søster har også lige købt en, og hun fandt ud af, at det billigste sted at købe sådan en fætter, var på CallMe :)
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Mar 4 2012 10:36am
Gør det nu rigtigt først gang og køb den iphone, du fortryder det sku bare senere...
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 4 2012 11:33am
Quote (Gerner @ Mar 4 2012 05:35pm)
Ville klart vælge en iPhone, for deres SO er virkeligt dejligt!

Min søster har også lige købt en, og hun fandt ud af, at det billigste sted at købe sådan en fætter, var på CallMe :)



Okay det tjekker jeg lige ud ;)

Quote (Organized @ Mar 4 2012 05:36pm)
Gør det nu rigtigt først gang og køb den iphone, du fortryder det sku bare senere...



???
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 4 2012 11:36am
Quote (Organized @ 4 Mar 2012 17:36)
Gør det nu rigtigt først gang og køb den iphone, du fortryder det sku bare senere...


cool story

ville også vælge iphone den spiller bare

This post was edited by IAcid on Mar 4 2012 11:36am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 4 2012 01:09pm
Har aldrig selv brugt den, men hvis du leder efter value for money du bestemt ikke købe en iPhone. Den spritnye har værre specifikationer end Galaxy s2, og koster som minimum 1000 kroner mere.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 4 2012 01:20pm
Quote (Grandebedte @ Mar 4 2012 08:09pm)
Har aldrig selv brugt den, men hvis du leder efter value for money du bestemt ikke købe en iPhone. Den spritnye har værre specifikationer end Galaxy s2, og koster som minimum 1000 kroner mere.


men iphone er så meget bedre at bruge og holder bedre...
bedre apps, også fordi at der er så mange andre som har iphone, så man kan bruge de samme apps med hinanden..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 4 2012 01:24pm
Quote (eLmasten @ 4 Mar 2012 20:20)
men iphone er så meget bedre at bruge og holder bedre...
bedre apps, også fordi at der er så mange andre som har iphone, så man kan bruge de samme apps med hinanden..


Hvad er det for nogle apps du bruger, som ikke virker cross-platform? Resten er smag og behag I guess. Jeg kan godt lide mine back- og menu-knapper. :p
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 4 2012 02:27pm
Iphone 4s eller den nye htc :)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 4 2012 02:47pm
Quote (Grandebedte @ Mar 4 2012 09:09pm)
Har aldrig selv brugt den, men hvis du leder efter value for money du bestemt ikke købe en iPhone. Den spritnye har værre specifikationer end Galaxy s2, og koster som minimum 1000 kroner mere.


this 100%
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll