d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Endelig
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 78
Joined: Feb 27 2012
Gold: 8.12
Feb 29 2012 04:46am
Endelig fandt jeg dansk forum :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 29 2012 04:49am
hej med dig nye ven! :D
Member
Posts: 78
Joined: Feb 27 2012
Gold: 8.12
Feb 29 2012 04:51am
Hej, jeg vil gerne spørge om et spørgsmål.

Da jeg fik mig lavet en d2jsp, fik jeg en besked " MUUUULLTTTIII " Hvad skal det betyde?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 29 2012 04:52am
af forskellige årsager laver folk et nyt account på siden (så de har mere ind 1 account) hvilket ikke er lovligt.

f.eks hvis du har meget warn, har scammer tags osv.
Member
Posts: 78
Joined: Feb 27 2012
Gold: 8.12
Feb 29 2012 04:54am
Okay, tak skal du have :)
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Feb 29 2012 06:37am
Velkommen til :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 29 2012 06:38am
Quote (lowin @ 29 Feb 2012 11:46)
Endelig fandt jeg dansk forum :)


:lol:

Welcome B)
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 29 2012 07:29am
Velkommen til ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Feb 29 2012 07:37am
Quote (lowin @ Feb 29 2012 11:46am)
Endelig fandt jeg dansk forum :)


ja det tog dig ca 2 dage.
Jeg tror først jeg spottede det efter et års tid ;)

But welcome :D

This post was edited by berens on Feb 29 2012 07:38am
Member
Posts: 78
Joined: Feb 27 2012
Gold: 8.12
Feb 29 2012 09:21am
tak skal i have :)

Berens, det er fordi jeg har et par venner som fortalte mig om d2jsp og dansk forum :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll