d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Får Jeg Mine Fg Tilbage?
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Feb 29 2012 04:14am
Wed Dec 14 2011 00:10:28 GMT+0100 (Rom, normaltid) Sendt -500.00 (500.00 -> 0.00) to Kaner (36.00 -> 536.00)

skulle ha haft dem for lang tid siden. what to do?
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 29 2012 04:31am
Quote (crazysmoker92 @ Feb 29 2012 10:14am)
Wed Dec 14 2011 00:10:28 GMT+0100 (Rom, normaltid) Sendt -500.00 (500.00 -> 0.00) to Kaner (36.00 -> 536.00)

skulle ha haft dem for lang tid siden. what to do?


Tag det nu roligt, Kaner betaler ALTID det fg tilbage han skylder.

Han skal nok forklare dig i en PM hvorfor du ikke har fået det
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Feb 29 2012 04:45am
Quote (Showtek @ Feb 29 2012 10:31am)
Tag det nu roligt, Kaner betaler ALTID det fg tilbage han skylder.

Han skal nok forklare dig i en PM hvorfor du ikke har fået det


ville være rart :/ vil nødig være en hater synes bare 3½ måned er længe og vente på fg .. når 2 dage var aftalt#
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 29 2012 04:46am
derfor låner jeg aldrig FG's osv ud
det ender i ballede hvis/når vedkommende ikke betaler tilbage!

sælg hellere aldrig noget til folk du kender, går tingene i stykker osv ender det også altid i ballede.
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 29 2012 05:08am
Quote (crazysmoker92 @ Feb 29 2012 10:45am)
ville være rart :/ vil nødig være en hater synes bare 3½ måned er længe og vente på fg .. når 2 dage var aftalt#


Det er også ret underligt du først siger du vil have dine 500fg nu? som du selv siger, så er det 3½ måned siden
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 29 2012 05:20am
Quote (Showtek @ 29 Feb 2012 12:08)
Det er også ret underligt du først siger du vil have dine 500fg nu? som du selv siger, så er det 3½ måned siden


har set ham sige det MANGE gange efterhånden.
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 29 2012 05:53am
Quote (LazyDazy @ Feb 29 2012 11:20am)
har set ham sige det MANGE gange efterhånden.


Well. Så kan han vel PM Kaner om at skulle have sine FG, Kaner scammer nemlig ikke.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Feb 29 2012 06:05am
Kaner skal nok betale tilbage :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 29 2012 06:09am
Jeg har opgivet nogensinde at få de fg Kaner skylder mig og jeg betragter Max som en Scammer.

Han har flere gange haft nok fg til at betale tilbage, men har valgt at spille poker for dem
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 29 2012 06:29am
nu kender jeg jo max privat

og jeg har fået indtrykket at han er meget lidt på jsp mere

da jeg lånte ham måtte jeg vente lidt over en uge til det blev den første før jeg fik dem igen
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll