d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Pdf
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Feb 28 2012 01:43pm
Jeg har brug for et program, hvor jeg kan lave mit word dokument om til en pdf format..
Sidst jeg havde sådan et program, skulle jeg ind i print, hvor den så lavede det om til en pdf fil..
Skal helst bruge det inden torsdag..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 28 2012 01:44pm
Quote (JelleDK @ 28 Feb 2012 20:43)
Jeg har brug for et program, hvor jeg kan lave mit word dokument om til en pdf format..
Sidst jeg havde sådan et program, skulle jeg ind i print, hvor den så lavede det om til en pdf fil..
Skal helst bruge det inden torsdag..


Du kan eksportere dit word-dokument til PDF gennem word. Kig efter "Export" eller "Eksporter" eller hvad det nu må hedde, og vælg "as PDF document".
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Feb 28 2012 01:49pm
Quote (Grandebedte @ Feb 28 2012 08:44pm)
Du kan eksportere dit word-dokument til PDF gennem word. Kig efter "Export" eller "Eksporter" eller hvad det nu må hedde, og vælg "as PDF document".


Tak, havde jeg slet ikke set.. :)
Den var under save as, i min 2007 version.. Havde bare et program til det, da jeg gik på HTX..
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 28 2012 02:05pm
Quote (JelleDK @ Feb 28 2012 09:49pm)
Tak, havde jeg slet ikke set.. :)
Den var under save as, i min 2007 version.. Havde bare et program til det, da jeg gik på HTX..


how is the twins?
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Feb 28 2012 02:33pm
Quote (exiter_dk @ Feb 28 2012 09:05pm)
how is the twins?


Det går godt, de vokser fint, de er endda større end gennemsnit..
Det eneste problem der er lige pt, er at min kæreste livmor har trukket sig sammen for hurtigt, så hun er indlagt til opservation.. Rimelig nedern, fordi det må den ikke..
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 28 2012 02:41pm
Quote (JelleDK @ Feb 28 2012 10:33pm)
Det går godt, de vokser fint, de er endda større end gennemsnit..
Det eneste problem der er lige pt, er at min kæreste livmor har trukket sig sammen for hurtigt, så hun er indlagt til opservation.. Rimelig nedern, fordi det må den ikke..


lyder som nogle sunde nogen, men hvilke konsekvenser er der da ved at hendes livmoder er trukket sammen?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 28 2012 04:06pm
Quote (JelleDK @ Feb 28 2012 05:33pm)
Det går godt, de vokser fint, de er endda større end gennemsnit..
Det eneste problem der er lige pt, er at min kæreste livmor har trukket sig sammen for hurtigt, så hun er indlagt til opservation.. Rimelig nedern, fordi det må den ikke..


Større end gennemsnittet ? du får tykke børn.. haha

Ej, Sorry, Det er noget værre noget at hun er indlagt, jeg håber at alt går som det skal..
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Feb 28 2012 05:06pm
Quote (exiter_dk @ Feb 28 2012 09:41pm)
lyder som nogle sunde nogen, men hvilke konsekvenser er der da ved at hendes livmoder er trukket sammen?


Altså livmoderen starter med at udvide sig, også i løbet af graviditeten trækker den sig så langsomt sammen igen, når den så har samlet sig helt betyder det at fødslen snart sker..
Men den har trukket sig for hurtigt sammen, altså ikke helt sammen, så derfor er hun til observation, for at se hvordan den opfører sig, det er først om 3 måneder hun skal føde, så den må ikke trække sig for meget sammen mere, da hun så vil føde alt for tidligt..

Quote (MrLennon @ Feb 28 2012 11:06pm)
Større end gennemsnittet ? du får tykke børn.. haha

Ej, Sorry, Det er noget værre noget at hun er indlagt, jeg håber at alt går som det skal..


De har vægt og længde som enkelt børn har i denne uge.. Faktisk er de 1,5 cm længere end enkelt fødsel men vægt er normal..
Har det bare nedern med hun er indlagt, for er på skole i Ringsted og bor på skolen, så har ikke kunne være hos hende i dag, kommer først ind til hende imorgen efter skole..
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Feb 28 2012 05:14pm
hvis du mangler et program er der et der hedder bullzip pdf :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll