d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Watch The Throne - Jay-z & Kanye West
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Feb 27 2012 03:06pm
Halløjsa. Jay og Kanye skal jo spille d. 26 maj i boxen/Herning, hvilket bliver legendarisk.
Jeg har købt billetter, men er der nogle herinde fra, som skal med? 545 kr. for en billet er dælme helt okay, synes jeg.

Hvad synes I?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 27 2012 03:09pm
Synes det lyder nederen. :(
Member
Posts: 10,641
Joined: Oct 11 2006
Gold: 60.00
Feb 27 2012 03:13pm
Quote (Grandebedte @ 27 Feb 2012 23:09)
Synes det lyder nederen. :(


Jeg er enig - De to kunstnere er ikke lige min kop te. :)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 27 2012 03:20pm
Quote (Grandebedte @ Feb 27 2012 11:09pm)
Synes det lyder nederen. :(


vouuch. we want roger waters!
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 27 2012 03:39pm
bliver sikkert mega fedt.. er ikk så meget til jay...
kan bedre lide Nas, Wu osv.
Jay har lavet mange fede tracks førhen, men synes han er blevet for poppet.. ligesom kanye.
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 27 2012 05:06pm
545 kr siger du?
Jeg købte hellere 1090 stykker tyggegummi.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 27 2012 06:11pm
Quote (Kakaomanden @ Feb 27 2012 08:06pm)
545 kr siger du?
Jeg købte hellere 1090 stykker tyggegummi.


jeg vil klart købe flæskesvær fra slagteren.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 27 2012 06:54pm
Quote (MrLennon @ Feb 28 2012 01:11am)
jeg vil klart købe flæskesvær fra slagteren.


Mmm grise bolcher ^_^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll