d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mit Excel Vil Ikke Som Jeg Vil > Har Brug For It Genier
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 27 2012 12:59pm
Jeg kan sagtens gå ind i excel og skrive noget og gemme det.

Når jeg så lukker den ned og skal åbne dokumentet op igen kommer den med følgende besked:

the application virtualization client could not launch the application you requested

the application virtualization client service is not running. Report the following error code to your system administrator

error code: en masse tal

Hvad kan jeg gøre ved det?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 27 2012 01:03pm
Den kommer også med en boks hvori der står ''Der opstod en fejl, da kommandoen blev sendt til programmet''.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 27 2012 01:07pm
Quote (Sunshines @ 27 Feb 2012 19:59)
Jeg kan sagtens gå ind i excel og skrive noget og gemme det.

Når jeg så lukker den ned og skal åbne dokumentet op igen kommer den med følgende besked:

the application virtualization client could not launch the application you requested

the application virtualization client service is not running. Report the following error code to your system administrator

error code: en masse tal

Hvad kan jeg gøre ved det?


Google tallene.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 27 2012 01:16pm
Har jeg gjort, den sagde jeg skulle fjerne markøren i noget generel men problemmet var bare at der slet ikke var nogle markører at fjerne i den boks som den ville have mig til. :(

Desuden kan jeg godt åbne word manuelt og gå ind i filer og vælge filen, men kan ikke trykke på den, hvilket er møg irriterende
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 27 2012 01:28pm
Quote (Sunshines @ 27 Feb 2012 20:59)
Report the following error code to your system administrator


Hvis din system admin skal bruge fejlkoderne til at løse problemet (som den jo forslår at du skal gøre)
så burde vi/google vel også få fejlkoderne så vi/google kan hjælpe dig. :D
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 27 2012 01:36pm
Quote (LOLouis @ Feb 27 2012 08:28pm)
Hvis din system admin skal bruge fejlkoderne til at løse problemet (som den jo forslår at du skal gøre)
så burde vi/google vel også få fejlkoderne så vi/google kan hjælpe dig. :D


error code: 4625852-0FA10612-00006003
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 27 2012 01:42pm
Quote (Sunshines @ 27 Feb 2012 19:59)
Jeg kan sagtens gå ind i excel og skrive noget og gemme det.

Når jeg så lukker den ned og skal åbne dokumentet op igen kommer den med følgende besked:

the application virtualization client could not launch the application you requested

the application virtualization client service is not running. Report the following error code to your system administrator

error code: en masse tal

Hvad kan jeg gøre ved det?


Egentlig står der, at du prøver at tilgå noget eksternt, som så fejler. Hvad er det præcis for en situation du står i? Ligger dine filer et andet sted, fx på en virtuel maskine eller i en dropbox eller sådan noget?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 27 2012 03:45pm
Quote (Grandebedte @ Feb 27 2012 08:42pm)
Egentlig står der, at du prøver at tilgå noget eksternt, som så fejler. Hvad er det præcis for en situation du står i? Ligger dine filer et andet sted, fx på en virtuel maskine eller i en dropbox eller sådan noget?


Har sjovt nok netop hentet dropbox, er det derfor?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 27 2012 03:46pm
Quote (Sunshines @ 27 Feb 2012 22:45)
Har sjovt nok netop hentet dropbox, er det derfor?


Ligger de dokumenter, du prøver at tilgå i din dropbox? Hvis de gør vil jeg sige ja, uden at kunne forklare hvorfor. :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 27 2012 03:47pm
Quote (Grandebedte @ Feb 27 2012 10:46pm)
Ligger de dokumenter, du prøver at tilgå i din dropbox? Hvis de gør vil jeg sige ja, uden at kunne forklare hvorfor. :)


Nej gør de ikke. De ligger på skrivebordet
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll