d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ag København
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,726
Joined: Dec 25 2010
Gold: 199.00
Feb 26 2012 10:57am
Hej mates
Jeg har undret mig over hva den sang de spiller når de har timeout , den starter langsomt og slutter hurtigt ?
Nogen der kender den?


This post was edited by mussen75 on Feb 26 2012 10:58am
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Feb 26 2012 12:22pm
aner intet til ag københavn, men i andre håndbold sammenhæng så er det denne http://www.youtube.com/watch?v=JhwuLNwHjdA
Member
Posts: 7,726
Joined: Dec 25 2010
Gold: 199.00
Feb 26 2012 12:32pm
Okay, men det er dog ikke den ...
Member
Posts: 7,726
Joined: Dec 25 2010
Gold: 199.00
Mar 1 2012 07:49am
:bouncy:
Member
Posts: 7,726
Joined: Dec 25 2010
Gold: 199.00
Mar 8 2012 03:39am
:blush:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 8 2012 06:27am
google ag københavn

1 ) gå ind på siden

2 ) gå ind på deres kontaktoplysninger

3 ) ring til dem / skriv en Mail til dem / spørg på deres facebook gruppe

er aldrig stødt på en dansk håndbold klub, der ikke besvare spørgsmål om klubben eller giver dem videre til fanklubben
Member
Posts: 7,726
Joined: Dec 25 2010
Gold: 199.00
Mar 14 2012 01:13pm
Sådan ..
Den hedder Zorba remix på youtube.com
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll