d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mørkets Lakejer
1239Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 24 2012 10:48am


nogle af jer der har set den ? hvis ikke burde i se alle 7 afsnit, der kommer noget om danmark og vores regering længere inde

det en fuckt verden vi lever i, ppl need to wake up

This post was edited by lulzz on Feb 24 2012 11:04am
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 24 2012 11:26am
Quote (lulzz @ 24 Feb 2012 17:48)
http://www.youtube.com/watch?v=MFOT7pPYaPE

nogle af jer der har set den ? hvis ikke burde i se alle 7 afsnit, der kommer noget om danmark og vores regering længere inde

det en fuckt verden vi lever i, ppl need to wake up


er det i stil med det topic der omhandlede gløde pære teorien ?
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 24 2012 12:11pm
Quote (IAcid @ Feb 24 2012 07:26pm)
er det i stil med det topic der omhandlede gløde pære teorien ?



hva ? er ik helt med
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 24 2012 12:48pm
Quote (IAcid @ Feb 24 2012 06:26pm)
er det i stil med det topic der omhandlede gløde pære teorien ?


yaeh det er noget i den stil :)
men sådan er verden jo... verden er som den er.. lev med det .. lige meget hvor mange dokumentare der bliver lavet, så er det sådan det hænger sammen..
glhf
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 24 2012 01:09pm
Quote (eLmasten @ Feb 24 2012 08:48pm)
yaeh det er noget i den stil :)
men sådan er verden jo... verden er som den er.. lev med det .. lige meget hvor mange dokumentare der bliver lavet, så er det sådan det hænger sammen..
glhf



eh wut ? tror ik helt du har fattet noget som helst af det her :)

det havde jeg nu heller ik regnet med her på jsp :O
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 24 2012 01:26pm
Quote (lulzz @ Feb 24 2012 08:09pm)
eh wut ? tror ik helt du har fattet noget som helst af det her :)

det havde jeg nu heller ik regnet med her på jsp :O


:) så blev du heller ikke skuffet :P
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 24 2012 01:43pm
Quote (EnTeK @ Feb 24 2012 09:26pm)
:) så blev du heller ikke skuffet :P


nope :)

føler bare jeg burde share det, sandheden skal ud, i det mindste til dem som er kloge nok til at se det mere eller mindre åbenlyse

hvis folk bare bliver ved med at tro på det crap de ser i tv så bliver verden godt nok et sørgeligt sted
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Feb 25 2012 05:05am
Quote (lulzz @ Feb 24 2012 04:48pm)

nogle af jer der har set den ? hvis ikke burde i se alle 7 afsnit, der kommer noget om danmark og vores regering længere inde

det en fuckt verden vi lever i, ppl need to wake up


sikke en gang crap, bin laden var selv ude med det samme og tage skylden, samt det med utalige personer røg til guantanamo findes der absolut ingen beviser på, der er for det første ikke engang plads.. konspirationsteorier blaaaah...
tjek UfoTV channel på youtube, så tror du også på ufo'er om lidt, selv gamle presidenter kan fortælle at regeringer holder informationer om aliens og ufo'er hemmeligt.. gab..
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Feb 25 2012 07:28am
Quote (Kubert @ Feb 25 2012 12:05pm)
sikke en gang crap, bin laden var selv ude med det samme og tage skylden, samt det med utalige personer røg til guantanamo findes der absolut ingen beviser på, der er for det første ikke engang plads.. konspirationsteorier blaaaah...
tjek UfoTV channel på youtube, så tror du også på ufo'er om lidt, selv gamle presidenter kan fortælle at regeringer holder informationer om aliens og ufo'er hemmeligt.. gab..


This! første fact er fuldstændig forkert, så må indrømme at jeg ikke så det hele på det grundlag, men Bin Larden stod selv frem som den eneste der ville tage skylden for 9/11, plus da man gik mere til bunds i det fandt man jo også ud af de 2 piloter som fløj ind i tårnene var medlem af al qaeda, og udenlukkende var blevet piloter af den grund.
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 25 2012 08:01am
ja ofc var bin laden ude at tage skylden.. det var hele planen

usa skabte bin laden og qaeda, bin laden var gammel cia agent, og de har gevet ham over 6 billioner dollars i tiden op til 9/11

for det første så vidste alle tv stationer i usa at det var bin laden 20-30 min efter det skete uden nogen som helst beviser ?

hvordan kan tårnene falde efter de er blevet ramt af fly ? som de er bygget til at kunne modstå, og ild kan ik ligge en bygning ned lavet af stål på den måde, og slet ik lige ned som en kontrolleret nedrivning. wc7 som ikke blev ramt af fly og kun havde små brande ryger lige ned i sin egen kælder som en rigtig nedrivning. hvordan ? ham der ejer bygningen fortæller selv after at bygningen blev revet ned.. men hvorfor ?

hvordan kan det være at hele usa og alle deres allierede ikke kan finde bin laden, men det kan en cnn reporter som tager lige ind i hans gemmested og laver interview ? fordi det en krig for penge og magt og ikke for at finde bin laden. mon ikke om de så os kunne finde ham

vil vædde med det i ved om 9/11 har i set i tv ... prøv at lav jeres egen research, så er det umuligt ikke at se sandheden

ham som snakker om en falsk krig mod terror i starten og som har afsløret så mange skumle ting om usa og deres regering blev snigmyrdet af cia i sit hjem... hvorfor dog hvis han ik fortalte sandheden ?

jfk blev også nakket af usa pga han ikke ville lyve og bedrage sit folk


i syntes måske det er godt at danske soldater dør rundt omkring i en falsk krig mod terror, mens det sidder nogle rige mænd og tjener endnu flere penge og griner over vores soldater som de bruger som brikker i deres spil om penge og magt

This post was edited by lulzz on Feb 25 2012 08:23am
Go Back To Dansk Topic List
1239Next
Add Reply New Topic New Poll