Quote (MrLennon @ 23 Feb 2012 21:28)
Lol..
Hver sin smag, men jeg er dybt uenig, Indica > Sativa til hver en tid, smagen, rusen og bare at være godt blæst..
Sativa er godt hvis man skal på arbejde, god høj, men ikke noget jeg fortrækker..
Jeg suger primært til fester, så jeg gider ikke at gå og stene en hel aften. Men det er klart, hvis man vil have en god stener på derhjemme eller med vennerne så skal man have Indica.
This post was edited by VoteForPedro on Feb 24 2012 08:52am