d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Blomster
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,938
Joined: Jun 23 2009
Gold: 0.00
Feb 23 2012 08:34am
1 Fg

til den person der kan sige mig et blomsternavn der starter med i
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Feb 23 2012 08:54am
Ingefærlilje & Inkalilje :)
Member
Posts: 14,938
Joined: Jun 23 2009
Gold: 0.00
Feb 23 2012 08:59am
Quote (Sirax @ Feb 23 2012 04:54pm)
Ingefærlilje & Inkalilje :)


Tak Jonas :)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 23 2012 09:55am
Indica
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Feb 23 2012 01:08pm
Quote (MrLennon @ 23 Feb 2012 17:55)
Indica


< Sativa. imo.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 23 2012 01:28pm
Quote (VoteForPedro @ Feb 23 2012 04:08pm)
< Sativa. imo.


Lol..
Hver sin smag, men jeg er dybt uenig, Indica > Sativa til hver en tid, smagen, rusen og bare at være godt blæst..
Sativa er godt hvis man skal på arbejde, god høj, men ikke noget jeg fortrækker..
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Feb 23 2012 07:39pm
iris
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Feb 24 2012 07:29am
Quote (Buch @ Feb 24 2012 02:39am)
iris


hey, det min mormor!
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Feb 24 2012 08:51am
Quote (MrLennon @ 23 Feb 2012 21:28)
Lol..
Hver sin smag, men jeg er dybt uenig, Indica > Sativa til hver en tid, smagen, rusen og bare at være godt blæst..
Sativa er godt hvis man skal på arbejde, god høj, men ikke noget jeg fortrækker..


Jeg suger primært til fester, så jeg gider ikke at gå og stene en hel aften. Men det er klart, hvis man vil have en god stener på derhjemme eller med vennerne så skal man have Indica.

This post was edited by VoteForPedro on Feb 24 2012 08:52am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 24 2012 02:11pm
hyvad koster 20% warn
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll