Quote (berens @ Feb 22 2012 06:04pm)
I do only accept ppl who is actually danish and types in danish, sorry my friend ^^
Og for alle der har *forsøgt* at joine min guild, i er nok blevet afvist fordi i ikke har kunne formå hverken at *pm'e mig, eller skrive i topic at i ønsker at joine
