d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Uddannelses Hjælp > Plz Ikke Troll Jeg Orker Det Ikke.
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold: 0.00
Feb 21 2012 02:12pm
Hej alle sammen.
Er en 17 årig dreng som har en hjerne der bare ikke er skabt til en skolebænk!
- Jeg overvejer at starte på noget "erhvervsuddannelse" jeg har overvejet slagter, da jeg er god inden for det og har interesse der. Nogen der ved hvordan man tager den o.s.v..
+ Hvis der er andre uddannelser hvor man ikke sidder på "skolebænken" som i har været glade for.. må i meget gerne fortælle mig om det og BEGRUNDELSE.
- Tak, håber i vil hjælpe en ung "mand" der gerne vil ud og arbejde og ikke sidde mere i skolen, hvilket jeg føler jeg ikke kommer videre med.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold: 0.00
Feb 21 2012 02:23pm
Quote (berens @ 21 Feb 2012 21:15)


Har kigget derinde.. men har kan se der er meget skole forløb..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 21 2012 02:36pm
Quote (foxxen @ 21 Feb 2012 21:23)
Har kigget derinde.. men har kan se der er meget skole forløb..


Har du andre interesser? Hvis du på ingen måde gider sidde ved skolebænken, er det nok smartere, at du tager dig en pause fra det, og finder noget arbejde i stedet. Du finder næppe en uddannelse (som man rent faktisk kan bruge til noget, i hvert fald) hvor man ikke læser noget teoretisk stof.
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold: 0.00
Feb 21 2012 02:39pm
Quote (Grandebedte @ 21 Feb 2012 21:36)
Har du andre interesser? Hvis du på ingen måde gider sidde ved skolebænken, er det nok smartere, at du tager dig en pause fra det, og finder noget arbejde i stedet. Du finder næppe en uddannelse (som man rent faktisk kan bruge til noget, i hvert fald) hvor man ikke læser noget teoretisk stof.


Kan også godt klare det i små mængder.. men vil gerne fokusere at "lave tingene" da det er sådan jeg lærer bedst :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 21 2012 02:52pm
hmmm

jeg har hørt at elektrikker uddannelsen sku være spændende :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 21 2012 03:13pm
hvis du hader skole..
så lav en Idra.

drop alt, flyt til korea og bliv pro gamer.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 21 2012 04:46pm
Quote (eLmasten @ 21 Feb 2012 22:13)
hvis du hader skole..
så lav en Idra.

drop alt, flyt til korea og bliv pro gamer.


lol

dont see a reason for why not :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 21 2012 04:49pm
prøv evt teknisk skole
håndværker evt ?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 21 2012 06:22pm
Quote (peanutboobs @ 21 Feb 2012 21:52)
hmmm

jeg har hørt at elektrikker uddannelsen sku være spændende :)


Du skulle lige forslå den mest boglige af alle håndværker uddannelserne til en fyr der ikke gider skole :)?
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll