d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Karneval I Aalborg > 26 Maj.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 20 2012 04:48pm
Jae..
står og mangler lidt inspiration til kostume.. :D
tema'et i år er :
Verden på hovedet.

Så ville lige høre om nogle af jer her inde fra har nogle forslag til hvad man kan klæde sig ud som ^^

mange tak på forhånd ;)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 20 2012 04:49pm
Kaptajn Klo
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 20 2012 06:07pm
Sidney Lee? Han må da i hvert fald klart se verden på hovedet.
Member
Posts: 70,487
Joined: Sep 13 2007
Gold: 3,425.61
Feb 20 2012 09:18pm
forlæns og baglæns
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 21 2012 03:46am
Quote (ViperClaw @ Feb 21 2012 04:18am)
forlæns og baglæns


hva mener du med det? :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 21 2012 04:03am
Quote (bettelap @ 21 Feb 2012 10:46)
hva mener du med det? :)


fra fjernsynet??

tror det er fra bamse og kylling :D

det er et fucked up "dyr"
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 21 2012 03:16pm


THE BACKWARDS MAN!

tag et suit omvendt på. hahahahahahahha

elsker den film.
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Feb 21 2012 03:31pm


Det her kostume er vildt nice :D
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll