d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 500fg For 1 Times Arbejde > God Til IØ Self.
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 20 2012 01:01pm
skal have omskrevet en stil, på 7 sider til omkring de 4-6 sider selv, den skal omformuleres 100 %^^ faget er IØ A. burde snildt kunne klares, 500fg til den som gør det. og skal ikke være FOR elendigt, skal minimum være til 4. dovenskab længe leve..
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 20 2012 01:09pm
log af jsp og kom igang knækt!
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 20 2012 01:16pm
Sry men folk i TR er bare dovne så kan ikke hjælpe dig
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 20 2012 01:19pm
Quote (Marquina @ 20 Feb 2012 20:01)
skal have omskrevet en stil, på 7 sider til omkring de 4-6 sider selv, den skal omformuleres 100 %^^ faget er IØ A. burde snildt kunne klares, 500fg til den som gør det. og skal ikke være FOR elendigt, skal minimum være til 4. dovenskab længe leve..


500 fg er, hvad, 15 dollars?

Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 20 2012 01:53pm
Smid mig en pm. Gider godt lige se nærmere på det
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 20 2012 02:03pm
Quote (alexaccount @ Feb 20 2012 08:09pm)
log af jsp og kom igang knækt!


det sku ikke det jeg laver, jeg gider bare ikke lige lave det pt
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 20 2012 02:46pm
hehe ville nok gerne... men du siger til minimum 4?
jeg fik 02 til min IØ A eksamen haha.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 20 2012 02:52pm
Quote (eLmasten @ Feb 20 2012 09:46pm)
hehe ville nok gerne... men du siger til minimum 4?
jeg fik 02 til min IØ A eksamen haha.


haha griner :D får jeg nok også, men når det er en aflevering til 12 sikkert, der skal omskrives :D derfor..
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 20 2012 03:05pm
Hvis du er desperart kan du jo altid prøve her: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=52210418&f=257
Jeg har desværre ikke selv haft IØ, så kan ikke tilbyde en hjælpende hånd.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 20 2012 03:33pm
Quote (GnaWz @ Feb 20 2012 10:05pm)
Hvis du er desperart kan du jo altid prøve her: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=52210418&f=257
Jeg har desværre ikke selv haft IØ, så kan ikke tilbyde en hjælpende hånd.


ser ingen danskere der^^
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll